SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kubuś wyznacza "Dziecięce Standardy"

Marka soków Kubuś (Maspex) wraca z kampanią "Dziecięce Standardy", którą przygotowały Brainbox i Starcom.

Najnowszy spot Kubusia to kontynuacja kampanii prezentującej "Dziecięce Standardy". Marka  pokazuje, że tak jak dzieci lubią bawić się i stawiać czoła codziennym wyzwaniom bez ograniczeń, tak i produkty dla nich - najlepiej wybierać bez zbędnych dodatków. Soki Kubuś nie zawierają zatem niepotrzebnych dodatków - ani konserwantów, ani syropu glukozowo-fruktozowego, ani barwników.

Kampania emitowana jest w telewizji i w kinach. Wspierają ją działania digitalowe.

Kreację przygotowała agencja Brainbox, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kubuś wyznacza "Dziecięce Standardy"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl