SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Kuchenne rewolucje” liderem w czwartki i soboty

Program Magdy Gessler “Kuchenne rewolucje” po przeniesieniu emisji na czwartek, podniósł widownię stacji w nowym paśmie i pokonuje konkurencję. Walkę o widza z TVP i Polsatem wygrywają także powtórkowe odcinki formatu nadawane w dawnym paśmie premierowym.

“Kuchenne rewolucje” liderem w czwartki i soboty

Trzy premierowe odcinki czwartej serii “Kuchennych rewolucji” obejrzało w czwartki o 21.30 średnio 2,49 mln widzów, co dało stacji TVN 19,33 proc. udziału w grupie 4+ i 24,42 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie kanał notował tylko odpowiednio 12,11 proc. i 14,37 proc. udziału i miał 1,61 mln widzów.

W czasie emisji programu telewizja TVN jest liderem rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. Drugie miejsce w obu grupach zajmuje Polsat, nadający wtedy “Hotel 52” i “Szpilki na Giewoncie” co daje mu odpowiednio 17,99 proc. i 18,85 proc. udziału. Trzecia jest TVP 1 (“Rezydencja”, “Sprawa dla reportera”; 17,62 proc. w 4+), a czwarta - TVP 2 (“Dr. House”, filmy fabularne, 8,48 proc.).

W analogicznym okresie ub.r. druga edycja “Kuchennych rewolucji” nadawana wówczas w soboty o 18.00, miała po trzech odcinkach średnio 1,87 mln widzów i odpowiednio 20,36 i 25,44 proc. udziału. Pokazywane teraz w tym paśmie powtórki cieszą się nadal sporą popularnością. Po dwóch emisjach ich średnia oglądalność wynosi 1,48 mln osób, co przekłada się na 17,76 proc. udziału w 4+ i 22,45 proc. w 16-49. W tym czasie TVN także jest liderem, a drugie miejsce z wynikiem na poziomie 13,99 proc. w 4+, zajmuje TVP 1, nadająca wówczas serial “Rezydencja”, a trzeci jest Polsat (13,13 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show Magdy Gessler najchętniej śledzą kobiety, widzowie między 25. a 59. rokiem życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.

W programie „Kuchenne rewolucje” Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające restauracje z tarapatów. Na pomoc każdej ma cztery dni. Producentem wykonawczym formatu jest firma Constantin Entertainment.


Widownia “Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

PremieryWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
08-09-20112 677 52720,95%26,16%
15-09-20112 399 84318,62%23,88%
22-09-20112 388 26118,41%23,19%
Średnia2 489 67819,33%24,42%
 
PowtórkiWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
10-09-20111 365 26916,60%19,92%
17-09-20111 590 46818,91%24,77%
Średnia1 477 63117,76%22,45%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji reality-show

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN-Kuchenne...2 489 67819,33%24,42%
Polsat2 312 92817,99%18,85%
TVP 12 265 63517,62%10,22%
TVP 21 090 6848,48%9,15%


Profil widowni programu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni34,99%73
Kobiety65,01%125
Wiek 4-91,70%29
 10-152,67%39
16 - 193,47%62
20 - 245,05%64
25 - 2912,17%137
30 - 3412,43%150
35 - 398,76%119
40 - 447,94%124
45 - 497,06%103
50 - 5411,38%141
55 - 5910,30%133
60+17,08%85
Wlk. miastaWieś27,28%70
< 50 tys.23,79%99
50-100 tys.10,35%120
100-200 tys.11,88%147
> 200 tys.26,70%133
ZawódTop management10,67%123
Pracownicy średniego szczebla24,08%160
Pracownicy fizyczni i rolnicy20,46%102
Emeryci23,69%92
Inni21,10%69
WykształceniePodstawowe46,10%102
Średnie32,86%111
Wyższe16,67%133
Inne4,37%34


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” liderem w czwartki i soboty

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
waldek
w którym miejscu są te niby inne wyniki??? bo nie znalazłem...
odpowiedź
User
ktos
no i dobrze super program :)
odpowiedź
User
kaptanameryka
No się zgadzam, ja też bardzo lubię oglądać ten program, jak zazwyczaj lubię te programy kuchenne :)
odpowiedź