SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne rewolucje” ogląda 2,1 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Dziesiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,1 mln widzów, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej. Cały czas jednak reality-show daje stacji TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.

Magda GesslerArticle

„Kuchenne rewolucje 10” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od  4 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,1 mln osób. Przełożyło się to na 15,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 19,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek 10. edycji programu Magdy Gessler, który obejrzało 2,3 mln osób. Najmniej widzów (1,9 mln) śledziło zaś trzeci odcinek, ale trzeba dodać, że konkurował on z meczem Polska-Rosja, który w kodowanym kanale Polsat Volleyball 1 zgromadził aż 1,8 mln widzów (więcej na ten temat).

Kuchenne rewolucje 10

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2014-09-04

2 299 241

16,73%

22,79%

2014-09-11

2 109 822

15,04%

18,53%

2014-09-18

1 900 046

13,52%

16,94%

średnia

2 103 709

15,10%

19,41%


Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki ósmej serii “Kuchennych rewolucji” gromadziły więcej widzów, bo 2,32 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 18,07 proc. i 22,38 proc. udziału (dowiedz się więcej).

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 16,80 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat („Przyjaciółki”, „Na krawędzi”; 10,88 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 9,69 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest liderem, druga lokata należy do TVP2, a trzecia do Polsatu.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 350 587

16,80%

8,76%

TVN - Kuchenne rewolucje 10

2 103 709

15,10%

19,41%

Polsat

1 521 794

10,88%

9,82%

TVP2

1 356 017

9,69%

12,88%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” ogląda 2,1 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Co jak co
10 sezonów, a program ciagle trzyma poziom, rzadkość w polskiej tv.
Ciekawe wiec kiedy ten klasyk podkupi Polsat jak to zrobił z TZG ... Żenada.
odpowiedź
User
l
program dla debili jak większości w tvn tvp polsat
odpowiedź
User
gość
W sumie to nie program o gotowaniu a prowadzeniu biznesu. Człowiek ma własne gospodarstwo, krowy i kury a nawet sam wypieka chleb a do prowadzonej przez siebie restauracji kupuje byle co z hipermarketów... Musi do niego przyjść taka Geslerowa by mu podpowiedzieć że może by tak to co jada w domu też w resturacji podawał... Smutna prawda o wielu tych upadających resturacjach do ratowania jest taka że ludziom by najchętniej g... podawali bo najtanieji. Geslerowa przychodzi tam w sumie po to by im uświadomić, że z g... bicza a raczej resturacji nie ukręcą.
odpowiedź