SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne rewolucje” przyniosły z reklam 24 mln zł. TVN liderem w grupie komercyjnej

12. sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził średnio 2,21 mln osób, o 70 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 23,62 mln zł.

Magda Gessler, fot. TVNMagda Gessler, fot. TVN

„Kuchenne rewolucje” jesienią br. w TVN oglądać można było w czwartki o godz. 20.50, w okresie od 3 września do 10 grudnia br. (dwa ostatnie odcinki pokazano o 21.30). 12. sezon programu śledziło średnio 2,21 mln osób. Przełożyło się to na 14,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 19,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu Magdy Gessler z 19 listopada, który obejrzało 2,64 mln osób.

Odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

19-11-2015

2 637 480

16,55%

05-11-2015

2 542 844

15,89%

26-11-2015

2 488 712

15,54%

Emitowana w analogicznym okresie ub.r. dziesiąta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła o 70 tys. więcej widzów, bo śledziło ją 2,28 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 16,51 proc. i 20,41 proc. udziału. Wówczas produkcja była pokazywana tylko o 21.30.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 21,40 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat (gł. „Zdrady” i „Przyjaciółki”; 14,20 proc.) oraz TVP2 („Paranienormalni Tonight”, mecze piłki nożnej i filmy fabularne; 6,89 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 303 611

21,40%

12,87%

TVN - Kuchenne rewolucje 12

2 214 740

14,35%

19,69%

Polsat

2 191 813

14,20%

14,74%

TVP2

1 062 921

6,89%

7,44%

Wpływy reklamowe z 12. sezonu programu wyniosły 23,62 mln zł. Dla porównania, 10. seria z reklam przyniosła 26,27 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

13. sezon „Kuchennych rewolucji” widzowie TVN zobaczą wiosną przyszłego roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,72 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” przyniosły z reklam 24 mln zł. TVN liderem w grupie komercyjnej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:)
Besos
odpowiedź
User
widz
Bardzo fajny program. Czekam na następną edycję.
odpowiedź
User
Luc
Gratulacje! Miec taką widownię w bezpośredniej konkurencji polsatowskich "Przyjaciołek" i hitowym prime-time jedynki, szacuneczek!!!
odpowiedź