SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne rewolucje” straciły 270 tys. widzów. TVN liderem w 16-49

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 1,79 mln widzów, o 270 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.

Magda Gessler Article

14. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 1 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,79 mln osób. Przełożyło się to na 13,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 19,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek 14. edycji programu Magdy Gessler, który obejrzało 2,01 mln osób.

Odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-09-2016

2 011 279

15,19%

08-09-2016

1 766 666

14,11%

15-09-2016

1 589 000

12,34%

Średnio:

1 788 860

13,89%

Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki dwunastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły o 270 tys. widzów więcej, choć program miał niższe udziały w rynku. Produkcję TVN śledziło wówczas 2,06 mln osób, co dało stacji odpowiednio 13,78 proc. i 18,61 proc. udziału. Wówczas program pokazywany był o 20.50.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 17,64 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Zdrady”; 11,70 proc.) oraz TVP2 (końcówka kabaretów i programu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”” oraz filmy fabularne; 4,67 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest już zdecydowanym liderem, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

2 271 467

17,64%

512 709

9,44%

TVN - Kuchenne rewolucje 14

1 788 860

13,89%

1 058 479

19,48%

Polsat

1 507 337

11,70%

621 568

11,44%

TVP2

600 963

4,67%

312 087

5,74%

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły 270 tys. widzów. TVN liderem w 16-49

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ada
ilekroć ta pani mi mignie w telewizorze to go potem przez tydzień nie włączam.... zgroza !!!
26 29
odpowiedź
User
tytyty
Tylko Madzia Gessler
30 20
odpowiedź
User
Maria Fort
Bezczelna, nieforemna o dużej osobowości. Niestety strasznie demoralizująca, co jest główną cechą TVN.
22 27
odpowiedź
User
!
A może trochę mniej chamstwa w tym programie? Tyle go teraz wokół... Wystarczy.
20 19
odpowiedź
User
Ja_2016
W komercyjnej aż 19%. To bardzo dużo! Jaworowicz tylko 9% w tej grupie.
18 9
odpowiedź