L’Oréal promuje refille i poleca konsumentom nowe rozwiązanie

Kluczowe marki Grupy L’Oréal zaangażowane są we wspólne działania na rzecz popularyzacji kosmetyków w opakowaniach do ponownego napełniania (refille). Rusza kampania reklamowa w tej sprawie.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
L’Oréal promuje refille i poleca konsumentom nowe rozwiązanie
fot. mat. prasowy

Grupa L'Oréal rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do konsumpcji. 

W kampanię zaangażowane są najbardziej rozpoznawalne marki Grupy, w tym: Lancôme, Armani Beauty, Yves Saint Laurent Beauty, Kiehl’s, Mugler, Maison Margiela Fragrances, Prada Beauty, Valentino Beauty, L’Oréal Paris, Kérastase, L’Oréal Professionnel i La Roche-Posay. 

Oprócz kampanii reklamowej i działań w mediach społecznościowych wykorzystywany jest hashtag #JoinTheRefillMovement, który zachęca konsumentów do zapoznania się z ideą refill i aktywnego udziału w tej akcji. Inicjatywę wspierają także partnerzy handlowi, co zwiększa widoczność dostępnych opcji uzupełniania w różnych kategoriach produktów kosmetycznych.

Nowe rozwiązanie L'Oréal

Inicjatywa odpowiada na rosnące zainteresowanie konsumentów bardziej zrównoważonymi rozwiązaniami w obszarze kosmetyków i ma na celu zwiększenie świadomości na temat zalet opakowań do ponownego napełniania. Dziś aż 78 proc. konsumentów oraz konsumentek wyraża zainteresowanie bardziej zrównoważonymi produktami, jednak świadomość dostępnych opcji refill oraz ich niższego wpływu na środowisko wciąż nie jest powszechna. 

Kampania ma na celu pokazanie konkretnych korzyści płynących z tego rozwiązania - zarówno pod względem ekologicznym, jak i ekonomicznym. Na przykład wybierając uzupełnienie 100 ml zamiast dwóch flakonów po 50 ml zapachu La Vie Est Belle Elixir, można zaoszczędzić 73 proc. szkła, 66 proc. plastiku i 61 proc. kartonu.

– Łączymy siły naszych najbardziej rozpoznawalnych marek, by zachęcić konsumentów na całym świecie do dołączenia do ruchu #JoinTheRefillMovement – przekazała mediom Blanca Juti, dyrektorka ds. komunikacji korporacyjnej i relacji z interesariuszami w L’Oréal. – Chcemy, aby konsumenci i konsumentki na całym świecie mogli przekonać się, że przejście na opakowania do ponownego napełniania jest naprawdę proste i może stać się stałym elementem codziennej pielęgnacji.  

W Polsce konsumenci mają obecnie dostęp do blisko 80 produktów w wersji refill, obejmujących m.in. zapachy marek Prada, Yves Saint Laurent, Armani i Lancôme (wraz z produktami do pielęgnacji), kosmetyki do pielęgnacji włosów Kérastase i L’Oréal Professionnel, a także wybrane linie dermokosmetyków Vichy, La Roche-Posay i CeraVe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"