SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"ŁaciaTY i JA" - nowa kampania serków Mlekpolu

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol prowadzi kampanię promującą serki śmietankowe Łaciate. Akcję pod hasłem "ŁaciaTY i JA"  przygotowały agencje Media Republic i Change Serviceplan.

W kampanii zostanie zaprezentowana nowa komunikacja wizerunkowa oraz internetowe spoty reklamowe o długości 15 i 6 sekund. Działania zostaną wsparte kampanią w mediach społecznościowych oraz banerową, dodatkowymi akcjami #łaciatakanapka i #łaciateprzepisy, a także współpracą z influencerami.

Uzupełnieniem kampanii jest konkurs z nagrodami.

- Naszym celem jest zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania szerokiego asortymentu serków oraz ciekawego urozmaicenia standardowych kanapek, jedzonych na co dzień - komentuje Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za organizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów odpowiedzialne jest Media Ready.

Dołącz do dyskusji: "ŁaciaTY i JA" - nowa kampania serków Mlekpolu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alicJA
omiJAm je robiąc zakupy
odpowiedź
User
Mira
Kochani nic tak nie poprawia nastroju jak paszteciki drożdżowe z łaciatym z kurkami, a próbowałam już wszystkie smakowite.
odpowiedź