Lacoste świętuje swoje 90. urodziny serią filmów „Impossible Encounters”

Na początku maja marka Lacoste skończyła 90 lat. Na cześć tego wydarzenia marka wraz z agencją BETC rozpoczęła zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową, która zjednoczyła kilka krajów, narodowości i subkultur.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lacoste świętuje swoje 90. urodziny serią filmów „Impossible Encounters”

Aby podkreślić wszechstronność marki, Lacoste zadał pytanie: „Co łączy zupełnie różnych ludzi?” Odpowiedź jest prosta – wyczucie stylu i ulubione ubrania marki. Tak narodziła się seria spotów reklamowych „Nieoczekiwane spotkania”.

W filmie autorzy „pchnęli” mieszkańców Tokio przeciwko obywatelom Sao Paulo, Nowego Jorku i Vitry-sur-Seine, Miami i Marsylii, Paryża i Seulu. Ich odmienność została podkreślona za pomocą innej palety barw. Symetria wizualna została wykorzystana do odzwierciedlenia podobieństwa.

Reżyserem reklam jest Yoni Lappin, który wcześniej kręcił kampanię dla Adidasa. Serię plakatów zaprojektował Ronan Gallagher.

 

 

 

 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej