Lacoste świętuje swoje 90. urodziny serią filmów „Impossible Encounters”

Na początku maja marka Lacoste skończyła 90 lat. Na cześć tego wydarzenia marka wraz z agencją BETC rozpoczęła zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową, która zjednoczyła kilka krajów, narodowości i subkultur.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lacoste świętuje swoje 90. urodziny serią filmów „Impossible Encounters”

Aby podkreślić wszechstronność marki, Lacoste zadał pytanie: „Co łączy zupełnie różnych ludzi?” Odpowiedź jest prosta – wyczucie stylu i ulubione ubrania marki. Tak narodziła się seria spotów reklamowych „Nieoczekiwane spotkania”.

W filmie autorzy „pchnęli” mieszkańców Tokio przeciwko obywatelom Sao Paulo, Nowego Jorku i Vitry-sur-Seine, Miami i Marsylii, Paryża i Seulu. Ich odmienność została podkreślona za pomocą innej palety barw. Symetria wizualna została wykorzystana do odzwierciedlenia podobieństwa.

Reżyserem reklam jest Yoni Lappin, który wcześniej kręcił kampanię dla Adidasa. Serię plakatów zaprojektował Ronan Gallagher.

 

 

 

 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta