SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Siedmiu ambasadorów i jedna historia w nowej kampanii Lacoste "Crocodiles Play Collective" (wideo)

Marka odzieżowa Lacoste rozpoczyna nową międzynarodową kampanię "Crocodiles Play Collective" autorstwa agencji BETC. Podkreśla w niej, że istniejący od 1933 roku kultowy emblemat marki - krokodyl - łączy ze sobą różne kultury.

W spocie pokazano siedem osób, które noszą koszulki polo z własnym poczuciem elegancji. Są pokazani w swoich miastach, w otoczeniu, które codziennie ich inspiruje. To pięć miast (Paryż, Nowy Jork, Berlin, Los Angeles, Londyn) i siedmiu fotografów i różne punkty widzenia. Wspólnym mianownikiem jest tu koszulko polo Lacoste z kultowym krokodylem w logo.

Gwiazdy "Crocodiles Play Collective"

W Los Angeles raper i fan Lacoste, A $ AP Nast, zaprasza swoich przyjaciół DJAVANA i Cory'ego przed obiektyw fotografa Melodie McDaniel. Wytatuowany na piersi lub wyhaftowany na koszulkach polo, „zawsze nosi w sobie ducha krokodyla”.
W Berlinie DJ i przedsiębiorczyni Peggy Gou zostaje uwieczniona przez Vitali Gelwich wraz ze swoimi „najbliższymi przyjaciółmi, rodziną, którą wybieramy”.

W Nowym Jorku skater, aktor i model Evan Mock gromadzi swojego brata, siostrę i znajomego deskorolkarza na intymnej sesji z fotografem Stefem Mitchellem. Cztery osoby „ambitne i zawsze gotowe do realizacji swoich marzeń”.

W Londynie, Elliot James Kennedy uwiecznia młodego poetę Sonny'ego Hall i jego świtę w typowej londyńskiej atmosferze. Dla niego "bycie zbiorowym" oznacza poczucie „połączenia”.

Podczas pobytu w Paryżu, w historycznym domu Lacoste, francuskie aktorki Louise Bourgoin i Mélanie Thierry są fotografowane z ukochanymi przez Quentina de Briey i Joshua Woodsa. Salif Gueye, wierny sobie, tańczy na ulicach stolicy Francji z trzema towarzyszami przed obiektywem Ilyesa Griyeba. Dla niego jego kolektyw to „rodzina”.

Muzykę do teledysków przygotował J Lloyd.

Kampania zapoczątkowana przez siedmiu ambasadorów zadebiutowała 19 kwietnia na ich portalach społecznościowych, a następnie 20 kwietnia na platformach Lacoste. Crocodiles Play Collective będzie można zobaczyć na bilbordach pod koniec kwietnia we Francji, w maju w Rosji, Niemczech i Korei oraz w czerwcu w Hiszpanii.

 

Dołącz do dyskusji: Siedmiu ambasadorów i jedna historia w nowej kampanii Lacoste "Crocodiles Play Collective" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl