Lakma Strefa zmienia design marki Sidolux M

Firma Lakma Strefa, producent chemii gospodarczej przeprowadziła redesign jednej ze swoich flagowych linii produktowych. Środki do czyszczenia, pielęgnacji i renowacji mebli z serii Sidolux M zyskują nową identyfikację wizualną.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lakma Strefa zmienia design marki Sidolux M

W wyniku wprowadzonych zmian wygląd opakowań został uspójniony i w wyraźny sposób wskazuje podział linii na trzy kategorie produktów odpowiadające trzem etapom sprzątania.

Kolorem przewodnim w nowej szacie graficznej linii Sidolux M stał się odcień miętowego.

- Według jednego z najważniejszych mediów trendsetterskich – WGSN będzie to jeden z topowych kolorów na sezon wiosna/lato 2020. Oddaje on charakter nowoczesnych mebli - lekkich, finezyjnych i z pomysłem. Wprowadzenie nowego opakowania sprawi, że produkty przykują uwagę klientów spoglądających na sklepową półkę - mówi Aleksandra Dudek, brand manager marki Sidolux.

Nowa identyfikacja wizualna ma porządkować ofertę marki Sidolux M i wskazywać podział linii na trzy kategorie odpowiadające kolejnym etapom sprzątania: czystość, pielęgnacja i renowacja.

Zastosowana bardziej czytelna i przejrzysta niż dotychczas komunikacja na opakowaniach ma spowodować, że konsument bez zastanowienia będzie w stanie dobrać odpowiedni  produkt do swoich potrzeb.

Firma nie podaje, z jaką firmą współpracowała przy odświeżeniu marki Sidolux M.

Sidolux nie jest marką szeroko reklamowaną w masowych mediach. Ostatnia duża kampania tego brandu prowadzona była w jesienią 2017 roku.

Cztery lata temu ambasadorką marki została Małgorzata rozenek-Majdan, a produkty Lakma Strefa były lokowane w programie „Perfekcyjna Pani Domu” w TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii