Lanoro wybrało Kostrzewa PR

Sieć sklepów z luksusową bielizną Lanoro rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji public relations oraz jej realizację.

Komunikacja będzie dotyczyła głównie promocji największego salonu bielizny w Europie, który mieści się na Placu Konstytucji w Warszawie oraz nowych marek, które Lanoro wprowadzi na rynek i będzie miała na nie wyłączność: Piege, Ritratti, Cristiano Ronaldo.

Za projekt odpowiedzialne są: Joanna Bieguńska i Urszula Kostrzewa.

Kostrzewa PR została wybrana na podstawie rekomendacji, umowę podpisano w połowie października na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana