Lasy Państwowe wybierają dom mediowy do kampanii "Dla lasu, dla ludzi"

Centrum Informacyjne Lasów Państwowych ruszyło z przetargiem, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za planowanie i zakup mediów do kampanii "Dla lasu, dla ludzi" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lasy Państwowe wybierają dom mediowy do kampanii "Dla lasu, dla ludzi"

Kampania "Dla lasu, dla ludzi" ma na celu przybliżenie i budowę akceptacji społeczeństwa dla zrównoważonej gospodarki leśnej i trzech równoważnych funkcji lasu tj. przyrodniczej, społecznej i gospodarczej. Ma także przedstawić  korzyści,  jakie  różne  grupy  społeczne  mają  z  jej  prowadzenia. Rolą  leśników  jest pogodzenie  zapewnienia  trwałości  lasu  jako  złożonego  ekosystemu  przyrodniczego,  zaspokojenia oczekiwań społeczeństwa oraz potrzeb przemysłu   drzewnego i rozwoju gospodarczego kraju.

Kampania ma być realizowana w okresie od 1 września do 31 grudnia br. Kampania   ma   mieć   charakter   ogólnopolski. Mają w niej uczestniczyć ambasadorowie.  Każdy  z  nich  został odpowiednio  dobrany  do  danej  funkcji  lasu.  Ich  wizerunek  będzie  możliwy  do  wykorzystania  w materiałach  reklamowych. Mają to być: znany  i  rozpoznawalny  medialnie  muzyk, osoba  znana  i  rozpoznawalna  medialnie,  propagująca  zdrowy, ekologiczny i bliski natury styl   życia, będąca autorytetem w dziedzinie ochrony przyrody oraz znany i rozpoznawalny  medialnie  sportowiec. 

Zaplanowane działania mają edukować społeczeństwo wielofunkcyjnej gospodarki leśnej, przedstawiać Lasy Państwowe jako instytucję równoważącą sprzeczne interesy różnych grup społecznych oraz pokazać korzyści  jakie  grupy  docelowe  mają  ze  zrównoważonej  gospodarki  leśnej.

Lasy Państwowe oczekują od wybranej agencji opracowania kampanii apolitycznej, nastawionej na działania   edukacyjne   i   skierowanej   do doprecyzowanej grupy odbiorców, zaangażowanie do niej ambasadorów i ekspertów, stworzenie  kampanii  z  prostymi,  krótkimi  komunikatami  z  konkretnymi  danymi. 

Wybrana w tym postępowaniu agencja zajmie się przygotowaniem mediaplanu wraz z budżetem, jego realizacją oraz zakupem mediów w zakresie wszystkich zaplanowanych działań, tj. ATL (ATL – działania skierowane do masowego odbiorcy prowadzone w mediach tradycyjnych typu telewizja, radio, prasa, plakaty, reklama zewnętrzna , reklama wewnętrzna , internet itp.) oraz BTL (BTL – działania skierowane do konkretnego odbiorcy niebędące reklamą w środkach masowego przekazu za pomocą  nośników  takich  jak  broszury,  ulotki,  foldery,  e-maile,  materiały  promocyjne  itp.). Będzie też odpowiadać za negocjowanie warunków handlowych z właścicielami mediów, zawieranie umów itp.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej