'Latający Cyrk Monty Pythona' z Przekrojem i Vivą!

Razem z najbliższym wydaniem "Przekroju" i "Vivy!" (Edipresse)ukaże się pierwsza część "Latającego Cyrku Monty Pythona". Kolejneodcinki będą dołączane co dwa tygodnie do "Przekroju", a kolekcjitowarzyszyć będzie kampania reklamowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Płyta z pierwszymi trzema odcinkami "Latającego Cyrku MontyPythona" ukaże się 21 sierpnia razem z tygodnikiem "Przekrój" idwutygodnikiem "Viva!" w promocyjnej cenie 11,98 zł. Kolejne częścisłynnego serialu w cenie 19,98 zł będą dołączane co dwa tygodnie do"Przekroju". Całość kolekcji, której twarzą jest Piotr Najsztub, asponsorem Bank Zachodni WBK, to cztery sezony liczące ogółem 45odcinków.

Wydaniu towarzyszyć będzie kampania reklamowa obejmująca prasę(tytuły Edipresse oraz 'Gazeta Wyborcza', 'CKM', 'Men's Health','Playboy' i 'Super Express'), radio (m.in. Radio Zet, RMF FM, RadioJazz, Tok FM, Eska Rock), internet (m.in. Wirtualna Polska, Onet,Gazeta.pl, Gadu-Gadu), radiowęzeł w 43 centrach handlowych orazpunkty sprzedaży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS