SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lawenda PR dla RetailShow i Dnia Darmowej Dostawy

Agencja Lawenda Public Relations zajmie się obsługa komunikacyjną Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow oraz tegorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy.

W ramach obsługi targów RetailShow, Lawenda Public Relations odpowiada za przygotowanie planu działań public relations, realizację aktywności media relations i doradztwo wizerunkowe. Agencji zleciła to organizująca te targi firma ECP Polska.

Z kolei dla Dnia Darmowej Dostawy, organizowanego przez serwis eKomercyjnie.pl (więcej na ten temat), Lawenda Public Relations zajmuje się doradztwem w zakresie PR oraz media relations.

Dołącz do dyskusji: Lawenda PR dla RetailShow i Dnia Darmowej Dostawy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl