Lean Mean Fighting Machine z globalnym budżetem Domestos

Koncern Unilever zatrudnił agencję Lean Mean Fighting Machine do obsługi globalnego budżetu reklamy cyfrowej marki Domestos.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na ten budżet Lean Mean Fighting Machine pokonała agencje Huge i DKLW Lowe.

Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za kierowanie strategią oraz produkcję kampanii w mediach cyfrowych na 35 globalnych rynkach, na których obecna jest marka Domestos.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały