SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lean Mean Fighting Machine z globalnym budżetem Domestos

Koncern Unilever zatrudnił agencję Lean Mean Fighting Machine do obsługi globalnego budżetu reklamy cyfrowej marki Domestos.

Lean Mean Fighting Machine z globalnym budżetem Domestos

W przetargu na ten budżet Lean Mean Fighting Machine pokonała agencje Huge i DKLW Lowe.

Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za kierowanie strategią oraz produkcję kampanii w mediach cyfrowych na 35 globalnych rynkach, na których obecna jest marka Domestos.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lean Mean Fighting Machine z globalnym budżetem Domestos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl