Lech Pils wspiera klub piłkarski Lech Poznań

Pod hasłem 'Kolejorzowi! Na nową murawę' Kompania Piwowarska prowadzi akcję promocyjną dla marki Lech Pils.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Działania skierowane są do kibiców Lecha, a ich celem jest wsparcie klubu piłkarskiego Lech Poznań oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku marki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja TequilaPolska. „Lech Pils to marka piwa, która od dawna towarzyszy Poznaniakom przy różnych okazjach. Także tych piłkarskich, bo prawdziwych i oddanych kibiców w Wielkopolsce jest wielu. Dlatego wspólnie postanowiliśmy zrobić coś pożytecznego dla naszego Klubu-Kolejorza i wesprzeć zakup nowej murawy III generacji na boisko treningowe.” -  mówi Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.

        W ramach akcji agencja TequilaPolska przygotowała promocję, w której 10 groszy z każdej zakupionej butelki lub puszki piwa Lech Pils zostanie przeznaczone na budowę nowej murawy III generacji na boisku treningowym Lecha Poznań. Do 18 kwietnia zebrano 218 366 zł (stan kwoty zebranej jest uaktualniany co 2-3 dni na stronie http://www.lech.poznan.pl/).

Działania skierowane są głównie do kibiców i realizowane są na terenie Poznania i okolic. Celem akcji jest wsparcie Lecha Poznań przez Lecha Pils oraz kształtowanie wizerunku marki. Akcja komunikowana jest w sklepach, w Internecie oraz w trakcie meczy na poznańskim stadionie. Działania zaplanowane zostały do końca kwietnia. Przed każdym z 5 meczy, jakie zostaną rozegrane w Poznaniu w ramach sezonu piłkarskiego, na parkingu przed stadionem rozkładane jest imitacja sztucznego narożnika boiska, na którym można podziwiać popisy umiejętności piłkarskich promotorów. Występy wspierane są przez promotorów grających na bębnach stworzonych z beczek pomalowanych w barwy Lecha Poznań, rozdawane są również ulotki informujące o akcji promocji Lecha. Dodatkowo podczas inauguracji rundy wiosennej  10 marca w Poznaniu zorganizowana została „kartoniada”, w ramach której kibice Lecha utworzyli kartoniadę z napisem „Lech Goool!”.  Akcja promowana jest również w Internecie. Za komunikację internetową odpowiedzialna jest agencja MobiJOY!, która przygotowała stronę www, na której kibice będą mogli zasady akcji oraz sprawdzić, ile pieniędzy już zebrano. Do strony prowadzi pop-up i banner przekierowujący ze strony głównej Lecha Poznań. Na potrzeby akcji agencja TequilaPolska przygotowała materiały POS: plakaty, flagi, grzebienie na skrzynki, naklejki elektrostatyczne na lodówkę oraz naklejki/ulotki.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu