„Lego Legends of Chima” na czele pism dziecięcych po I kwartale. „Monster High” o 48 proc. w dół

W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Monster High”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Lego Legends of Chima” na czele pism dziecięcych po I kwartale. „Monster High” o 48 proc. w dół

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) w I kwartale 2015 roku wyniosła 58 726 egz. W porównaniu do I kwartału 2014 roku zwiększyła się ona o 20,31 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca trzeciego.

Drugie miejsce należało do magazynu „Lego Ninjago” (Media Service Zawada), który zadebiutował na rynku w styczniu br. (więcej na ten temat). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 56 818 egz.

Podium uzupełnia „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 51 195 egz., wyższym o 4,29 proc. niż rok wcześniej. Magazyn ten spadł z miejsca drugiego.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji ósmej na dwudziestą. Jego średni wynik sprzedażowy w I kwartale br. zmniejszył się bowiem o 48,42 proc. do 17 900 egz.

W marcu 2015 roku sprzedaż ogółem liderującego tytułu „Zabawy i Marzenia z Barbie” wyniosła 44 345 egz., po spadku w porównaniu do marca 2014 roku o 14,31 proc. Druga była „Księżniczka” (Egmont Polska), która awansowała z miejsca piątego (43 003 egz.; wzrost o 20,72 proc. - jedyny w zestawieniu).

Natomiast z drugiej na trzecią lokatę spadł magazyn „Scooby - Doo!” (40 740 egz.; spadek o 14,25 proc.).Najwięcej w tym ujęciu stracił „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska) - było to 44,96 proc. do poziomu 15 642 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej