SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych, mocno w górę „Zabawy i Marzenia z Barbie”

W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”, a najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lipcu 2016 roku wyniosła 62 257 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 12,38 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 53 639 egz., wyższym o 18,83 proc. niż rok wcześniej.

Podium uzupełnia nowy magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 43 690 egz. Tytuł ten wydawany jest od lutego br.

Największy spadek , wynoszący 43,87 proc. do 15 177 egz., odnotował natomiast „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 7. na 10.

 

ZKDP

lipiec

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 943

62 257

62 257

59 935

55 398

55 398

12,38%

Zabawy i Marzenia z Barbie

65 000

53 639

53 639

70 000

45 138

45 138

18,83%

Lego Nexo Knights

59 672

43 690

43 690

-

-

-

-

Księżniczka

53 300

41 670

41 670

55 000

38 028

38 028

9,58%

Mój Kucyk Pony

58 300

37 645

37 645

57 200

38 351

38 351

-1,84%

Scooby - Doo!

59 972

33 048

33 048

-

-

-

-

Lego Friends. Magazyn

44 916

31 600

31 600

49 889

31 398

31 398

0,64%

Świnka Peppa Magazyn

42 979

26 154

26 154

42 986

35 350

35 350

-26,01%

Auta

35 000

18 460

18 460

40 000

25 001

25 001

-26,16%

Kubuś i Przyjaciele

30 700

15 177

15 177

38 000

27 040

27 040

-43,87%


W lipcu 2016 roku w porównaniu do czerwca 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 28 proc.) również pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”.

Najwięcej, także i w tym ujęciu, stracił „Kubuś i Przyjaciele” - było to 26,61 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 943

62 257

62 257

69 954

58 150

57 154

8,93%

Zabawy i Marzenia z Barbie

65 000

53 639

53 639

65 000

41 905

41 905

28,00%

Lego Nexo Knights

59 672

43 690

43 690

59 816

49 780

48 980

-10,80%

Księżniczka

53 300

41 670

41 670

52 000

38 241

38 241

8,97%

Mój Kucyk Pony

58 300

37 645

37 645

58 035

41 981

41 981

-10,33%

Scooby - Doo!

59 972

33 048

33 048

64 864

31 379

31 379

5,32%

Lego Friends. Magazyn

44 916

31 600

31 600

44 919

31 326

31 326

0,87%

Świnka Peppa Magazyn

42 979

26 154

26 154

42 972

22 919

22 919

14,11%

Auta

35 000

18 460

18 460

35 000

21 672

21 672

-14,82%

Kubuś i Przyjaciele

30 700

15 177

15 177

33 000

20 679

20 679

-26,61%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych, mocno w górę „Zabawy i Marzenia z Barbie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl