SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Magazyn MiniMini” o 64 proc. do góry

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini”, z kolei najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn”.

Article

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w listopadzie 2015 roku wyniosła 63 674 egz. Magazyn ten zadebiutował na rynku w styczniu ub.r.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do magazynu „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 45 481 egz., wyższym o 3,54 proc. niż rok wcześniej.

Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 42 423 egz., po spadku o 0,52 proc.

Na 9. miejscu znalazł się „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 63,95 proc. do 22 587 egz. Tytuł ten w listopadzie 2014 roku był 11 - ostatni.

Z kolei największy spadek, wynoszący 55,39 proc. do 13 707 egz., odnotował „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 6. na 11.

ZKDP

listopad

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Lego Ninjago

69 981

64 670

63 674

-

-

-

Lego. Legends of Chima

59 961

45 481

45 481

59 760

44 375

43 927

Mój Kucyk Pony

58 101

42 423

42 423

60 000

42 644

42 644

Scooby - Doo!

69 569

39 421

38 335

74 961

44 610

44 610

Świnka Peppa Magazyn

42 945

32 884

32 884

44 957

28 215

28 215

Zabawy i Marzenia z Barbie

65 000

32 544

32 544

67 000

27 373

27 373

Lego Friends. Magazyn

44 837

29 286

29 286

49 796

31 724

31 724

Księżniczka

55 200

24 012

24 012

53 000

38 710

38 710

Magazyn MiniMini

39 783

22 587

22 587

39 983

13 777

13 777

Auta

40 000

18 152

18 152

43 000

20 847

20 847

Violetta Oficjalny Magazyn

45 000

13 707

13 707

50 000

30 723

30 723

Kubuś i Przyjaciele

36 000

12 024

12 024

39 000

18 472

18 472

W listopadzie 2015 roku w porównaniu do października 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,48 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska) - było to 55,40 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Lego Ninjago

69 981

64 670

63 674

59 825

56 988

56 988

Lego. Legends of Chima

59 961

45 481

45 481

-

-

-

Mój Kucyk Pony

58 101

42 423

42 423

58 142

46 447

46 447

Scooby - Doo!

69 569

39 421

38 335

69 849

31 755

30 309

Świnka Peppa Magazyn

42 945

32 884

32 884

42 971

30 091

30 091

Zabawy i Marzenia z Barbie

65 000

32 544

32 544

68 000

45 727

45 727

Lego Friends. Magazyn

44 837

29 286

29 286

44 859

37 408

37 408

Księżniczka

55 200

24 012

24 012

55 200

40 047

40 047

Magazyn MiniMini

39 783

22 587

22 587

39 817

22 935

22 935

Auta

40 000

18 152

18 152

40 000

23 371

23 371

Violetta Oficjalny Magazyn

45 000

13 707

13 707

45 000

25 345

25 345

Kubuś i Przyjaciele

36 000

12 024

12 024

40 000

26 959

26 959

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Magazyn MiniMini” o 64 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl