SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lekcja energi(i)” na piątkę reklamuje Grupę Energa (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania Grupy Energa oparta na cyklu reklam z udziałem nauczyciela i rezolutnego ucznia Stasia. Akcję przygotowały firmy Just, Lowe Media i Q&A Communications.

Article

Spoty Grupy Energa pokazują sympatycznego nauczyciela, który stara się prowadzić lekcje w ciekawy sposób, oraz rezolutnego ucznia Stasia, który zawsze ma coś do powiedzenia demonstrując przy tym spryt i zdrowy rozsądek. Ich dyskusje, w których uczeń ma zaskakującą przewagę nad pedagogiem, mają podkreślać zalety korzystania z usług Grupy Energa. Na koniec Staś zawsze dostaje piątkę, co nawiązuje do numeru infolinii telefonicznej firmy - 555 555 555. Całość podsumowują nowy slogan reklamowy spółki: „Kontakt z korzyścią”.

- Nasza nowa kampania wskazuje na atrybuty, które wyróżniają Energę na tle sprzedawców zdobywających dopiero kompetencje energetyczne. Ponadto edukuje konsumentów energii i pokazuje, że oferty prądu mogą różnić się nie tylko pod względem ceny, ale przede wszystkim jakości usług oraz bezpieczeństwa dostaw - wylicza Katarzyna Kowalska, dyrektor biura marketingu i komunikacji w firmie.

Akcja reklamowa zaczęła się 17 listopada i potrwa do końca grudnia br. Obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, Polsat, kanały tematyczne Polsatu i TVN, Discovery, BBC, Animal Planet), internet, prasę oraz kina.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja kreatywna Just, a spoty wyreżyserował Bartek Prokopowicz. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Lekcja energi(i)” na piątkę reklamuje Grupę Energa (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mirek
jedna z bardziej masakrycznych kampanii w tv! Jak można Stasia nazwać rezolutnym??? To najzwyczajniej bezczelny gnojek. Reklama jedyne co może uczynić to to, ze zaszkodzi Enerdze
11 8
odpowiedź
User
rs
Ta reklama działa na mnie jak płachta na byka a ten mały gnojek doprowadza ludzi do szewskiej pasji
10 8
odpowiedź
User
Obserwator
Widzę to tak samo jak Mirek.
Do tego zaczynam uważać się za starego, bo za moich czasów to co przedstawia to dziecko nie bbyło nazywane rezolutnością tylko bucowatością. Niby podobnie, ale jakże inaczej.
10 8
odpowiedź
User
Kry-tyk
Dla mnie OK, po prostu taki zadziorny adhd ale w sumie sympatyczny. Może chłopaczek za bardzo chce:)
Osobiście nie jestem fanem modelu szkoły z lat 80-tych, gdzie jak w piosence z Pana Kleksa:
Sztywno, równo i w ogóle,
a do tego bez gadania.
Dyscyplina, dycyplina. To podstawa wychowania!
Baczność klasa, klasa słucha - właśnie przeleciała mucha!:P"
12 8
odpowiedź
User
kat
Do Kry-tyka... Nie jesteś fanem modelu szkoły lat 80-tych bo mało masz o nim wiedzy. To co napisałeś to model twojej szkoły (czytaj... poprawczaka). Jestem 42 latkiem, który w latach 80 tych spędził swój czas w szkole, do której chciał wracać i tam miał wiele miło spędzonych chwil. A reklama jest po prostu nie trafiona przez tego baranka.. Już ją zmiękczono wstawiając tą dziewczynkę. Pomimo tego i tak reklama to dno.
9 9
odpowiedź