SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lekcje stylu” Joanny Horodyńskiej w kampanii Dreftu (wideo)

Z udziałem Joanny Horodyńskiej trwa kampania reklamowa płynu do prania Dreft. Akcję na zlecenie Procter&Gamble przygotowały i realizują firmy Interactive Solutions, Miedacom i Twenty Four Seven PR.

„Lekcje stylu” Joanny Horodyńskiej w kampanii Dreftu (wideo)

Głównym elementem kampanii płynu do prania Dreft jest wideoblog „Lekcje stylu”, który na stronie dreft.pl prowadzi Joanna Horodyńska. W kolejnych odcinkach opowiada ona o przygotowanych przez siebie propozycjach stylizacji oraz przedstawia podstawowe zasady komponowania z pomocą dodatków uniwersalnego stroju na rożne okazje. Materiały są też dostępne na YouTube’owym kanale Dreftu.

 

Ponadto markę wspierają działania reklamowe oparte na wizerunku Horodyńskiej. Obejmują one telewizję, prasę, internet oraz outdoor.


Kampanię – rozpoczęta w lutym, a zaplanowaną do kwietnia – przygotowały agencja Interactive Solutions (kreacja), dom mediowy Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Twenty Four Seven PR (działania public relations).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Lekcje stylu” Joanny Horodyńskiej w kampanii Dreftu (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lidka
Ja nie ma nic przeciwko takiej lekcji stylu,zwłaszcza tak naprawde,ze ja bardzo sobie cenie jej porady modowe i zawsze staram sie jakoś do nich dostosowywac.
8 8
odpowiedź
User
mati
no i bardzo dobrze,jak dziewczyna sie zna na modzie to czemu miałaby takich rad nie dawac...no wezcie
8 8
odpowiedź
User
maryśka
podobają mi się tego typu akcje. sama nie mam na tyle odwagi by się zgłosić, ale pooglądać jak najbardziej lubię :). a reklamowany płyn przypadł mi do gustu cenowo i zapachowo :)
8 8
odpowiedź
User
olencja
Powinno coraz czesciej się uswiadamiac Polakow o koniecznosci dbania o siebie i swój ubior. Zdarza sie, ze to co widze na ulicy przyprawia mnie o napad smiechu. Z jednej strony mam fajbnie ubranych młodych ludzi, skutecznie przemycajacych zachodnie trendy do nas, z drugiej – totalna ignorancje ludzi, cirka na oko +35. Nie zebym miała cos przeciwko misz maszowi, ale powszechny letni zestaw sandały +skarpety odrzucaja mnie na kilometr…
8 9
odpowiedź
User
czytelnik
Fajnie, że rodzime stacje próbują formatów, która za granicą zdobyły szeregi fanów. Trinny i susanah, kilka programów w tv, teraz Horodyńska ze swoimi lekcajmi stylu. Dobrze, ze w tej kwestii coś zaczęło się ruszać :)
8 8
odpowiedź