LenVitol promowany w telewizji hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”

Pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań” wystartowała kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol (Oleofarm). Za jej przygotowanie odpowiada agencja Optima Marketing Group.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LenVitol promowany w telewizji hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”

W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowy spot, emitowany w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. W spocie występuje dietetyk Milena Nosek, która tłumaczy zasady przechowywania oleju lnianego tak by nie stracił swoich wartości odżywczych.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Optima Marketing Group, natomiast spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya Films. Działania public relations prowadzi agencja ATW Communications.

Oleofarm po raz drugi promuje w kampanii olej LenVitol - pierwsza odsłona akcji miała miejsce w ubiegłym roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu