SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Leo Burnett wiodącą agencją dywizji AGD w Samsung Electronics Polska

Agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę kreatywną dywizji digital appliances Samsung Electronics Polska, producenta AGD na polskim rynku.

Do zadań agencji będzie należało tworzenie i wdrażanie strategii, projektowanie kreacji oraz realizacja działań reklamowych z zakresu ATL dla całego portfolio produktów AGD.

Rozpoczynająca się współpraca ma charakter długoterminowy. W portfolio agencji znajduje się już obsługa działań marki Samsung w kategorii mobile.

- Rozszerzenie współpracy z tak uznaną marką o nową kategorię działań to dla nas duża radość i powód do dumy. Od wielu lat wspieraliśmy ekspercką wiedzą markę Samsung w dziedzinie mobile i cieszymy się, że teraz mamy okazję zaopiekować się też dywizją AGD. Dziękuję klientowi za zaufanie, a całemu zespołowi za wysiłek włożony w budowanie relacji biznesowych oraz przygotowanie do przetargu - powiedziała Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.

Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

W jednej z ostatnich kampanii - w maju br. - Samsung reklamował piekarniki Dual Cook. Odpowiadały za nią wówczas agencje: K2 Create (kreacja), Starcom (planowanie i zakup mediów), d*fusion (public relations), VMLY&R Poland (digital).

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett wiodącą agencją dywizji AGD w Samsung Electronics Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl