SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Leo Burnett i G7 z ARC Warszawa

Agencja interaktywna ARC Warszawa łączy się ze strukturami agencjireklamowych Leo Burnett i G7. Razem będą obsługiwać wspólnychklientów.

W ramach konsolidacji zespoły agencji interaktywnej ARCWarszawa obsługujące takich klientów jakProcter&Gamble, Fiat i PZU będą pracować wspólnie z teamamidziałającymi dla tych firm w agencji reklamowej Leo Burnett, azespół ARC zajmujący się Erą Biznes dołączy do teamu agencji G7obsługującego tę markę.

- Środek ciężkości w obszarze pełnej komunikacji marketingowejbędzie w najbliższych latach przesuwał się w kierunku nowychmediów, dlatego ekspertyza w obszarze marketingu interaktywnegostaje się integralną częścią kompetencji agencji - uzasadnia tezmiany Marcin Barcz, dyrektor zarządzający Leo BurnettWarszawa. - Rozszerzenie obsługi to kolejny krok wkierunku wzmocnienia kompetencji G7 w obszarze komunikacji 360 -dodaje Jarosław Śmigiel, dyrektor zarządzający G7.

W ramach konsolidacji w ARC Warszawa zlikwidowane zostałystanowiska dyrektora zarządzającego, które zajmował TomaszKłaczkow oraz szefa strategii, zajmowanego przezMagdalenę Mazurkiewicz. Z zespołu agencji,liczącego ponad 20 osób, odchodzą jeszcze dwie.

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett i G7 z ARC Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl