Leo Burnett wygrywa przetarg na obsługę Raffaello

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg Ferrero Polska na obsługę reklamową marki Rafaello.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja Leo Burnett Warszawa będzie odpowiadać za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Raffaello na region Europy Środkowej i Wschodniej (CEE) oraz w Polsce.

- Leo Burnett doskonale rozumie świat naszej marki, dlatego zdecydowaliśmy się o podjęciu współpracy właśnie z tą agencją  – powiedziała Krystyna Niesłuchowska, country category marketing manager Premium Chocolate w firmie Ferrero Polska Commercial.

Marka Raffaello czyli popularne praliny z chrupiącym wafelkiem, kokosem i całym migdałem, w swojej komunikacji od lat podkreślają jak ważne jest wyrażanie uczuć, nie tylko tych romantycznych, ale także przyjacielskich i rodzinnych.

Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu.

Ferrero Polska należy do grona największych reklamodawców w Polsce - w pierwszych dwóch miesiącach tego roku firma wydała na reklamę w mediach tradycyjnych 82,1 mln zł.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy