SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leo Burnett zajmie się globalnie obsługą reklamową whisky Jim Beam

Agencja reklamowa Leo Burnett wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową whisky marki Jim Beam, produkowanej przez firmę Beam Suntory. Pokonała w nim agencje DDB i McCann.

Article

Przetarg na globalną obsługę reklamową marki Jim Beam rozpoczął się we wrześniu br. Oprócz Leo Burnett brały w nim udział także m.in. agencje DDB i McCann.

Wcześniej obsługą reklamową marki zajmowało się konsorcjum trzech agencji: Mekanism z USA, The Works z Australii i Jung von Matt z Niemiec.

Według Kantar Media, firma Beam Suntory przeznaczyła na reklamę Jim Beam w USA w 2015 roku 27 mln dolarów. Marka w 2014 roku rozpoczęła globalną kampanię pod hasłem „Make History”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett zajmie się globalnie obsługą reklamową whisky Jim Beam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl