SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,36 mln widzów „Leśniczówki 3”. Jesienią czwarty sezon

Trzeci sezon „Leśniczówki” oglądało średnio 1,36 mln widzów, czyli więcej osób niż pierwszy i drugi sezon produkcji. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 7,87 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki projektu trafią do jesiennej ramówki.

Article

Średnia widownia trzeciej edycji telenoweli, emitowanej w okresie od 2 stycznia do 26 czerwca 2019 roku wyniosła 1,36 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,09 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do środy o godz. 20.30.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 13 lutego. Śledziło go średnio 1,84 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia wszystkich premierowych odcinków drugiej edycji telenoweli, wyemitowanych w okresie od 3 września do 19 grudnia 2018 roku wyniosła 1,17 mln widzów, co TVP1 7,55 proc. udziału w 4+, 4,10 proc. w 16-49 i 5,50 proc. w 16-59. Oznacza to, że trzeci sezon zyskał 190 tys. oglądających.

Z kolei premierowe odcinki pierwszej serii telenoweli (wyemitowane w okresie od 2 marca do 1 czerwca ub.r. w innym czasie antenowym - w piątki o godz. 18.00 i 18.25) śledziło 1,04 mln widzów, co przełożyło się na 10,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,33 proc. w grupie 16-59.

TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła trzecie miejsce w całym rynku telewizyjnym. Pierwsza lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVP2, która nadawała wtedy głównie bloki reklamowe oraz kilkuminutowe kulisy swoich seriali, co dało jej 12,36 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (gł. „Na Wspólnej”; 11,29 proc.), a czwarte - Polsat (gł. filmy fabularne, serial „Ślad” oraz „Śpiewajmy razem. All Together Now”; 7,70 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka była ostatnia.

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków cyklu wyniosły 7,87 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Czwarty sezon w jesiennej ramówce TVP1

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polska podjęła decyzję w kontynuacji „Leśniczówki”. Nowe odcinki będą emitowane w jesiennej ramówce TVP1 - najprawdopodobniej w dotychczasowym paśmie.

Już wystartowały prace na planie czwartego sezonu produkcji. Do obsady produkcji dołączyli m.in.: Ewa Szykulska i Marcin Troński.

- Jako pomysłodawca i producent jestem bardzo zadowolony z poziomu realizacji i wyników w tak trudnym paśmie. Z tego co wiem pasmo nie zmieni się również w kontynuacji „Leśniczówki” w jesiennej ramówce. Dojdą nowe gwiazdy m.in. Ewa Szykulska i Marcin Troński. My pracujemy ciężko dalej nad nowymi wątkami i historiami żeby emocji nie zabrakło - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Mikołajczak, producent wykonawczy serialu.

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,36 mln widzów „Leśniczówki 3”. Jesienią czwarty sezon

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian
Trzecie miejsce w grupie 4+ i ostatnie w 16-49 w której kilka stacji niszowych zdecydowanie wyprzedza TVP 1 to jest to.
8 15
odpowiedź
User
baba
A kto w wieku 16 + siedzi przed telewizorem i oglada seriale ,sa fajniejsze rzeczy do roboty dla mlodzikow ps trzecie miejsce w +4 przegrywa z serialami o wysokiej ogladalnosci jak barwy szczescia i na wspolnej a co ma powiedziec ostatni polsat
13 5
odpowiedź
User
Marek
Dramatyczny wynik w grupie 16-49.
10 12
odpowiedź
User
Marta S.
A kto w wieku 16 + siedzi przed telewizorem i oglada seriale ,sa fajniejsze rzeczy do roboty dla mlodzikow ps trzecie miejsce w +4 przegrywa z serialami o wysokiej ogladalnosci jak barwy szczescia i na wspolnej a co ma powiedziec ostatni polsat

Barwy, Ojciec Mateusz, Stulecie Winnych, Na dobre i na złe itd. mają wyniki wielokrotnie lepsze. Gdzie Rzym gdzie Krym. Rozumie trudność argumentacji dla Producenta czy klakierów. Prosimy bardzo o elementarną rzetelność i fachowość.
8 8
odpowiedź
User
Kiki D
Najlepsza telenowela ever!
7 7
odpowiedź