SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leszek Konkel dyrektorem ds. strategii i marketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne

Od października 2009, obowiązki dyrektora działu działu strategii i marketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne przejął Leszek Konkel. Zastąpił Dorotę Haller, która przeszła do PLL LOT.

Głównym zadaniem Konkla będzie realizacja polityki komunikacji, wdrażanie nowych produktów oraz zwiększanie udziałów spółki w rynku.

Dotychczas Leszek Konkel pełnił funkcje prezesa zarządu w firmie Acxiom. Wcześniej, pracował w ERA GSM jako regionalny dyrektor sprzedaży. W latach 1992 - 1999 związany był z Panoramą Firm, gdzie pracował nad rozwojem oraz wprowadzaniem nowych produktów w dziale sprzedaży, a następnie marketingu. Aktualnie zajmuje także stanowisko prezesa zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Leszek Konkel jest absolwentem Wydziału Zarządzania Politechniki Gdańskiej. Ukończył także studia podyplomowe MBA organizowane przez Gdańską Fundację Kształcenia Menedżerów oraz Uniwersytet Gdański.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Leszek Konkel dyrektorem ds. strategii i marketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl