Leszek Świerszcz szefem produkcji multimedialnych portalu Fakt.pl

Leszek Świerszcz, dotąd związany z Wirtualną Polską, dołączył do zespołu portalu Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska). Objął tam nowo utworzone stanowisko head of multimedia production.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Leszek Świerszcz szefem produkcji multimedialnych portalu Fakt.pl
Leszek Świerszcz

- Aby wzmocnić w naszym portalu rozwój technologiczny i biznesowy, m.in. produkcji wideo, skupiliśmy odpowiedzialność za te obszary w jednych rękach, tworząc stanowisko szefa produkcji multimedialnych - mówi Maciej Kabroński, szef Fakt.pl.

Świerszcz będzie odpowiadał za realizację strategii rozwoju, produkcję i publikację multimediów w portalu Fakt.pl. Jego obowiązki będą szersze niż poprzedniego szefa kanału wideo w tym serwisie Michała Wodzińskiego, który rozstał się z firmą w lutym br. (więcej na ten temat).

Leszek Świerszcz w latach 2010-2015 pracował w Grupie Wirtualna Polska, gdzie ostatnio kierował działaniami sekcji wideo na Pomorzu. Produkował m.in. takie formaty jak "Enigma", "Na marginesie" czy "Kontrowersje". Jest twórcą reportaży kręconych w Polsce i zagranicą, był korespondentem wojennym na Ukrainie.  Wcześniej pracował jako szef redakcji miejskiej regionalnej telewizji Pomorska.tv. Współpracował też m.in. z Al-Jazeera International. Ukończył politologię oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Gdańskim.

Z danych Magapanel PBI/Gemius wynika, że Fakt.pl jest dziś piątym portalem horyzontalnym w Polsce, w kwietniu br. odwiedziło go 5,03 mln użytkowników (więcej na ten temat). Z danych wydawcy wynika, że w maju br. materiały wideo produkowane przez newsroomu serwisu wygenerowały łącznie około 15 mln streamów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu