SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Letnia akcja Carlsberga

Właśnie startuje akcja lojalnościowa marki Carlsberg - największe tegoroczne przedsięwzięcie marketingowe Carlsberga

Jego uczestnicy mają szansę na wygranie wakacji, takich, jakie sobie wymarzą - czyli praktycznie w każdym miejscu na ziemi, które podpowie  im wyobraźnia.

Przez siedem dni z siedmiorgiem swoich przyjaciół ma szansę odwiedzać dowolne miejsca na ziemi, mając do dyspozycji prywatny odrzutowiec sponsorowany przez markę Carlsberg - mówi Mikołaj Ciaś - Brand Manager marki Carlsberg. Ósemka szczęśliwców poleci nim do wybranego lub wybranych zakątków świata
i spędzi tydzień spełnionych marzeń. Carlsberg zadba o wszystko: przelot, zakwaterowanie, wyżywienie i kieszonkowe. Bohaterom pozostanie tylko przygotować się na niezapomnianą życiową przygodę i siedem dni prawdopodobnie największej beztroski i super zabawy - dodaje Mikołaj Ciaś.

Reguły zabawy są proste: wystarczy gromadzić unikalne kody z kapsli  i kluczyków puszek na swoim prywatnym koncie, zarejestrowanym na stronie http://www.carlsberg.pl/. Jedenastu finalistów, którzy zbiorą największą liczbę kodów, czekać będzie jeszcze napisanie krótkiej historii o swoich wymarzonych wakacjach. Jury oceni prace
i wybierze zwycięzcę. Pozostałe 10 osób otrzyma w nagrodę profesjonalną cyfrową lustrzankę - Nikon D50.

Oprócz wycieczki marzeń do zdobycia jest wiele innych, atrakcyjnych nagród (m.in. roczna prenumerata magazynu Voyage, firmowe eleganckie koszulki polo, mini-radia, smycze), gwarantowanych za określoną liczbę zgromadzonych kodów.

Do podkreślenia jest jeden bardzo istotny fakt: uczestnik zabawy sam decyduje, na jaką nagrodę przeznaczy zebrane kody: czy zdecyduje się na jedną z nagród masowych, czy może pokusi się o walkę o niezwykle atrakcyjne nagrody premium, a może skupi się wyłącznie na zdobyciu podróży marzeń.

W programie lojalonościowym Carlsberga warto być aktywnym: w każdym tygodniu, wśród wszystkich uczestników Jet-a, wybierany będzie ten, na którego koncie przybyła największa liczba kodów. Punktowy rekord tygodniowy nagradzany jest cyfrowym aparatem Nikon z rodziny Coolpix.

JET wspierany jest zakrojoną na szeroką skalę kampanią reklamową. Powstały dwa spoty emitowane w większości stacji telewizyjnych w Polsce: wizerunkowy
pt. "Holidays", nawiązujący bezpośrednio do idei świata Carlsberga i podkreślajacy esencję marki oraz wspierający pt. "Spin Bottle", odsłaniający zasady zabawy. Dodatkowo "Holidays" pojawi się na wybranych ekranach kinowych.

Akcja wspierana będzie także poprzez ekskluzywny outdoor i niestandardowe materiały POS oraz bardzo intensywne aktywności internetowe.

- Strona http://www.carlsberg.pl/ to element nierozerwalnie związany z niemal każdą akcją marki Carlsberg - tym razem jako ogniwo mechaniki i informacji o akcji i nagrodach. Strona przyciąga konsumentów rozbudowaną szatą graficzną, super muzyką oraz licznymi atrakcjami dodatkowymi, takimi jak: możliwość wysyłania kartek i wiadomości do znajomych oraz możliwością przymierzenia się do planowania podróży marzeń. W kanale internetowym pokażą się bannery sponsorskie, a do internautów dotrze rozbudowany e-mailing - mówi Anna Heinemann - Assistant Brand Manager marki Carlsberg.

Za kreację spotu wizerunkowego odpowiedzialna jest agencja Saatchi&Saatchi UK, spot wspierający stworzyła duńska agencja Adtomic, adaptację obu filmów przygotowała Saatchi&Saatchi Polska. Zakupem Mediów zajął się Dom Mediowy Initiave Media, stronę internetową opracowała agencja BYSS. Kompleksowo akcję obsługuje agencja Marketing House.

Dołącz do dyskusji: Letnia akcja Carlsberga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl