SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Letnia fala rabatów w Domotece

4 lipca pod hasłem: "W 80 sklepów dookoła domu: Letnia FalaRabatów" rozpoczęła się letnia wyprzedaż w Domotece. Będzie trwałado końca lipca. Zostanie wsparta kampanią ATL i BTL oraz akcjąambientową i broszurą prezentująca najciekawsze oferty rabatowe.

W kreacji wykorzystano motyw fali nawiązujący do letnich wakacjioraz pokazujący, że w celu poszukiwania piękna wystarczy udać się wpodróż do Domoteki. Headline kampanii nawiązuje do wiosennejkampanii centrum. Kampania ATL obejmie spoty radiowe i ogłoszeniaprasowe.

Na potrzeby komunikacji wyprzedaży przygotowana została równieżbroszura prezentująca produkty z oferty wyprzedażowej. Jejdystrybucja odbędzie się poprzez insert do wybranych tytułówprasowych, dropdoor oraz saloniki InMedio i Relay.

domoteka

Kampania wyprzedażowa zostanie dodatkowo wsparta akcjąambientową - na ulicach Warszawy, w wyselekcjonowanych miejscachpojawią się "klienci" Domoteki niosący "upolowane" w Domoteceokazy. I tak Warszawiacy będą się mogli natknąć np. na dwócheleganckich panów z niezwykłą wanną, atrakcyjną panią z designerskądeską do krojenia, czy przystojnego mężczyznę z przykuwającym uwagękosmicznym fotelem.

Kampanii wyprzedażowej towarzyszą materiały BTL i komunikacja nastronie internetowej www.domoteka.pl . Wyprzedaż będzietrwała do 31 lipca 2008 r.

Autorem kreacji jest agencja Mather Communications, która jestrównież twórcą aktualnie realizowanej strategii. Broszuraprzygotowana została we współpracy z firmą Direct Publishing Group.Za realizację akcji ambientowej odpowiada Event Department BTLPoint Group.

Dołącz do dyskusji: Letnia fala rabatów w Domotece

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl