Letnie eventy dla marki Fanta

Agencja IQ Marketing przygotowała eventy wspierające wakacyjny etap trwającej od kwietnia kampanii wizerunkowej dla marki Fanta realizowanej pod hasłem 'Pij ta Fanta. Bądź Bamboocha'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Akcje eventowe skierowane są głównie do uczniów szkół średnich i studentów uczelni wyższych w wieku 15-23 lata, mieszkających w dużych miastach oraz tych, którzy spędzają wakacje nad polskim morzem. Celem całej kampanii jest zachęcenie konsumentów do korzystania z nowej filozofii marki Fanta - Bamboocha.

Eventy rozpoczęły się w drugiej połowie czerwca w dużych miastach Polski (Katowice, Kraków, Lublin,  Łódź, Olsztyn, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław). Przez cały tydzień w środkach komunikacji miejskiej podróżowały radosne, dwuosobowe ekipy Bamboocha w doborowym towarzystwie leżaków i parasoli. Podczas swojej podróży zatrzymywali się na wybranych przystankach  autobusowych, tramwajowych i stacjach metra, rozkładali leżaki lub parasole i zapraszali młodych ludzi do rozmowy oraz spędzenia kilku chwil w stylu Bamboocha, podczas których mogli wspólnie rozkoszować się orzeźwiającym smakiem Fanty pomarańczowej. W sumie odwiedzili ok. 2500 przystanków w całej Polsce.

Na początku lipca ekipy Bamboocha przenoszą się do miejscowości nadmorskich, rozpoczynając serię eventów na głównych deptakach i najbardziej uczęszczanych plażach - każdy wakacyjny weekend w innej miejscowości.

Akcje eventowe są wsparte kampanią PR realizowaną w lokalnych stacjach radiowych: Eska Nord i Radio Plama oraz lokalnej prasie "Metropol nad morzem".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję