SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Levi’s z kampanią za blisko 100 mln dolarów

Agencje FCB oraz The House Worldwide zrealizują dla koncernu odzieżowego Levi Strauss & Company kampanię, której łączny koszt opiewa na kwotę blisko 100 mln dolarów.

Article

Hasłem przewodnim kampanii jest „Live in Levi’s”, co ma klasyfikować ubrania tej marki jako styl życia. W działaniach promocyjnych udział mają wziąć aktorzy oraz celebryci głównego nurtu. Po raz pierwszy od pięciu lat wyemitowane zostaną również spoty telewizyjne marki Levi’s. Łączny budżet kampanii wynosi 96 mln dolarów.

Za kreację odpowiada m.in. agencja FCB, która obsługiwała markę Levi’s w latach 1930-1998. Wspierać ją będzie londyńska The House Worldwide. Start działań reklamowych zaplanowano na 4 sierpnia. W Europie pierwsze spoty reklamowe mają jednak zadebiutować dopiero miesiąc później.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Levi’s z kampanią za blisko 100 mln dolarów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:O
Agencje FCB oraz The House Worldwide zrealizują dla koncernu odzieżowego Levi Strauss & Company kampanię, której łączny koszt opiewa na kwotę blisko 100 mld dolarów.

!!!!! 100 miliardów dolarów ?!?!?! Lewis ma budżet jak USA :))))))))

Oj, Panie redaktorze
odpowiedź