SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lewiatan i PTE wydadzą 4 mln zł na kampanię o emeryturach, ZUS-ie i OFE

4 listopada ruszy kampania edukacyjna promująca oszczędzanie na emeryturę zarówno w ZUS-ie, jak i OFE. Organizatorami akcji jest Konfederacja Lewiatan przy współpracy Powszechnych Towarzystw Emerytalnych (PTE).

<!-- 0.5092s -->

- Media kipią od informacji na temat pomysłów zmian w systemie emerytalnym. W debacie tej jednak zapominamy, że większość przyszłych emerytów nie wie, jakie składowe budują ich przyszłą emeryturę. Czas wyjaśnić, jaki wpływ na przyszłe emerytury  ma pierwszy i drugi filar, po to by każdy ubezpieczony potrafił sam ocenić rządowe propozycje zmian oraz mógł świadomie wybrać najlepsze dla niego rozwiązanie - zapowiada Jakub Wojnarowski, zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan.

Organizacja dodaje, że zaangażowała się w tę kampanię, ponieważ przyszłość systemu emerytalnego to kwestia ogólnogospodarcza i ogólnospołeczna, wykraczająca poza branżę ubezpieczeniową. Celem akcji, współorganizowanej przez powszechne towarzystwa emerytalne zarządzające Otwartymi Funduszami Emerytalnymi, będzie uświadomienie Polakom, jak ważne jest utrzymanie dwufilarowego obowiązkowego sysytemu emerytalnego.

Przypomnijmy, że przygotowywane przez rząd zmiany w systemie emerytalnym zakładają zmniejszenie znaczenia OFE na rzecz ZUS-u - duża część środków już zgromadzonych przez fundusze ma trafić do ZUS-u, a nadal do OFE będą trafiać składki tylko tych osób, które to zadeklarują (przeczytaj o tym więcej). Oprócz towarzystw emerytalnych tę reformę mocno krytykuje m.in. Leszek Balcerowicz i kierowane przez niego Forum Obywatelskiego Rozwoju, nazywając ją mianem wywłaszczenia (więcej na ten temat).

Kampania Lewiatana i PTE od 4 listopada będzie prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVP, TVN, Polsatu i Atmediów) oraz internecie. Strategię i kreację ATL przygotowała agencja Grey Group, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, a aktywności w internecie będzie realizować agencja VML Poland.

Pierwszy etap kampanii potrwa do 15 grudnia, a jej budżet wynosi 4 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lewiatan i PTE wydadzą 4 mln zł na kampanię o emeryturach, ZUS-ie i OFE

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jaanek
Skoro Lewiatan miesza się do naszych emerytur to znaczy, że z OFE trzeba jak najszybciej uciekać. I tyle w temacie.
12 8
odpowiedź
User
reX
kto na tym interesie miał zarobić,to już swoje zarobił...a tak poważnie gdzie jeszcze oprócz Polski funkcjonują OFE ???
9 8
odpowiedź
User
Polisz Kapitaliszt
To jest właśnie, to co mają nam do zaproponowania politycy: to są twoje pieniądze, będą nimi zarządzać profesjonaliści (=trzeba im sowicie za to zapłacić), ale ty nie możesz o nich decydować. W przeciwieństwie do profesjonalistów, którzy z zarobioną kasą mogą zrobić co chcą.
9 8
odpowiedź