SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LG z Microsoftem na CES 2020: przyspieszenie prac nad innowacjami z AI dla klientów B2B

Podczas targów CES 2020 w Las Vegas firma LG poinformowała o pracach nad wdrożeniem opracowanej przez Microsoft usługi opartej na sztucznej inteligencji oraz chmury Azure. Współpraca ma na celu przyspieszenie cyfrowej transformacji rozwiązań w dziedzinie B2B.

Firma LG już w zeszłym roku nawiązała współpracę z Microsoftem, chcąc przyspieszyć rozwój działów odpowiedzialnych za pojazdy autonomiczne i systemy inforozrywki. Teraz ogłoszono, że zakres realizowanych do tej pory projektów zostanie poszerzony i oprócz branży motoryzacyjnej obejmie również inne sektory działalności B2B.

LG planuje poszerzyć możliwości systemu zarządzania energią BECON (Building Energy Control) w budynkach, aby z wykorzystaniem technologii Azure umożliwić efektywniejsze sterowanie pracą instalacji grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Współpracując z Microsoftem, LG rozszerzy zasięg systemu BECON na cały świat, a jednocześnie opracuje jego nowszą wersję, wzbogaconą o możliwości analizowania dużej liczby danych w Azure, dostęp do chmury hybrydowej oraz usługi AI.

Integracja z Azure przyczyni się również do wzbogacenia opracowanego przez LG systemu inforozrywki do pojazdów. Rozwiązanie to jest oparte na połączeniu systemu webOS Auto oraz platformy usług Microsoft Connected Vehicle Platform do nowej generacji samochodów przyszłości.

W nowej wersji systemu webOS Auto, LG zaoferuje dostęp do dodatkowych funkcji interfejsu człowiek-maszyna (HMI), w szczególności związanych z produktywnością oraz rozrywką w pojeździe.

Ponadto systemy inforozrywki LG umożliwią integrację technologii wirtualnego osobistego asystenta LG z akceleratorem rozwiązań asystenta wirtualnego Microsoft oraz asystentami opracowanymi przez producentów samochodów. Tym samym zapewnią użytkownikom dostęp do różnorodnych usług opartych na łączności z internetem.

Dołącz do dyskusji: LG z Microsoftem na CES 2020: przyspieszenie prac nad innowacjami z AI dla klientów B2B

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl