SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl Polska nową kampanią promuje swój sklep internetowy

Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych.

Article

Lidl.pl to platforma do robienia zakupów online powstała w 2019 roku. Najnowszej kampanii wizerunkowej towarzyszy hasło „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”.

Jej celem jest zachęcenie Polaków do zapoznania się z ofertą platformy, na której – poza produktami znanych producentów – znajdują się również produkty marek własnych sieci: Silvercrest, Parkside, Crivit, Esmara czy Lupilu, a także liczne promocje i aktualne gazetki.

- Zauważamy wzrost liczby omniklientów, czyli osób korzystających zarówno z oferty sklepów stacjonarnych, jak i platformy online. Chcemy pokazać, że zakupy poprzez sklep internetowy Lidl.pl są szybkie, wygodne i funkcjonalne. Aby kupić przydatne akcesoria: odzież, artykuły do domu czy sprzęt AGD, wystarczy kilka kliknięć. Każdy produkt jest opatrzony opisem, a dokonanie właściwego wyboru ułatwiają opinie innych kupujących. Ponadto, klienci mają 30 dni na zwrot towaru, duży wybór metod płatności oraz kilka form dostaw – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications & CSR w Lidl Polska.

Oprócz spotu telewizyjnego, zaplanowano współprace z influencerami i reklamy OOH, które wspierają materiały in-store oraz komunikacja w mediach własnych: na stronie Lidl.pl, kanałach społecznościowych Lidl Polska, aplikacji Lidl Plus oraz newsletterze.

Za produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Heart&Brain. Kampania potrwa do 30 marca.

W roku finansowym zakończonym w lutym ub.r. Lidl Polska zanotował wzrost przychodów o 12,7 proc. do 26,9 mld zł i spadek zysku netto z 1,69 do 1,28 mld zł. Zatrudnienie w firmie zwiększyło się o 1,2 tys. do 22 tys. pracowników. Ma na naszym rynku ponad 850 placówek handlowych.

Dołącz do dyskusji: Lidl Polska nową kampanią promuje swój sklep internetowy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Nie kupuję u lidla.
odpowiedź
User
mike
Tłumacząc z korporacyjnego na polski "Taniej będzie nam realizować zamówienia ze sklepu internetowego niż dostarczać nam towar do sklepów".
odpowiedź
User
hams
Podatki uczciwie płacić
odpowiedź