SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl nową kampanią wspiera polskich dostawców (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem "Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców", w której promuje m.in. firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki. Przygotowały ją agencje GPD, Havas Media i 24/7 Communications.

Article

Lidl Polska od kilku lat współpracuje z polskimi dostawcami. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. Regularnie prowadzi też kampanie, w których przedstawia swoich producentów z Polski. Dotychczas zaprezentowano w nich m.in. dostawców warzyw i owoców „Ryneczku Lidla”, producenta nabiału „Pilos” czy kosmetyków „Cien”. W nowej kampanii – „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” pokazano firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki.

Roślinna Magda to rodzinna firma spod Zakopanego produkująca popularny vegangurt PlantOn – alternatywę dla jogurtów z mleka krowiego. Zakłady Mięsne Skiba dostarczają do Lidl Polska wędliny oraz wyselekcjonowane mięsa. Ovovita dostarcza jaja do sieci Lidl Polska, a Spółdzielnia Mleczarska Ryki – sery żółte-dojrzewające z Lubelszczyzny.



Nowa kampania „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” potrwa cztery tygodnie. Działania reklamowe obejmują reklamy w telewizji, gazetkę produktową Lidl Polska, billboardy, a także kanał Lidl Polska na YouTube, Instagramie, Facebooku i stronie internetowej lidl.pl.


Za produkcję materiałów marketingowych odpowiedzialna jest agencja GPD, za zakup mediów dom mediowy Havas Media a za współpracę z mediami odpowiada 24/7Communication.

Lidl Polska ma nieco ponad 700 sklepów. W roku rozliczeniowym od marca 2018 do lutego ub.r. spółka osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lidl nową kampanią wspiera polskich dostawców (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl