SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl przeprosił za facebookowy wpis reklamowy z hasłem „Słodki jeżu”

W środę na fanpage’u facebookowym Lidl Polska promocję cukru promowano grafiką z hasłem „Słodki jeżu”. Część internautów uznała je za niestosowny żart z religii katolickiej. Lidl usunął wpis i przeprosił wszystkich urażonych.

Article

Grafika ze sloganem „Słodki jeżu” informowała o promocji, w ramach której w środę opakowanie cukru w sklepach Lidl kosztowało tylko 1,99 zł. - Słodki jeżu! Tylko w środę 28.06 cukier w Lidlu w cenie tak słodko niskiej, że aż nie wierzymy ;) - stwierdzono we wpisie.

Niektórzy internauci skrytykowali ten slogan. Ocenili, że jest to niestosowny żart z religii katolickiej. - Jestem ogromnie oburzony Państwa ostatnią akcją reklamową dotyczącą cukru. Naśmiewanie się z Jezusa Chrystusa pod postacią gry słownej wywołuje zdecydowany protest - napisał jeden z użytkowników na fanpage’u Lidla. - Jeżeli Państwo postanawiacie tak zachęcać klientów do zakupów w Waszej sieci handlowej, to ja od teraz w proteście postanawiam nie robić zakupów w sieci sklepów LIDL. I będę od tej pory wszem i wobec zniechęcał do zakupów u Was. Bez pozdrowienia, Marek - dodał.

Przedstawiciele Lidla już w środę po południu zdecydowali się usunąć wpis z grafiką reklamową. W odpowiedziach na krytyczne komentarze przepraszali urażonych internautów.

- Specyfiką naszej komunikacji jest lekki język, często wykorzystujący wspomnianą grę słów czy, jak w tym przypadku, młodzieżowe powiedzenia, dzięki czemu możemy z Wami prowadzić swobodny, bezpośredni dialog. Naszą ofertę chcieliśmy zaprezentować w sposób nieformalny, tak jak często to robimy na naszym profilu. Nie chcieliśmy w ten sposób nikogo urazić - wyjaśnili administratorzy fanpage’a.

- Jak często podkreślamy, opinie naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego, aby nie budzić wątpliwości co do naszych intencji, zdecydowaliśmy się usunąć post - dodali.

Facebookowy fanpage Lidl Polska ma 1,02 mln użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lidl przeprosił za facebookowy wpis reklamowy z hasłem „Słodki jeżu”

49 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
ciekawe czy jakby mieli placówki w Izraelu lub w Arabii to też ich specyfiką byłby "lekki język" czy może jednak ważyli by KAŻDE SŁOWO żeby tylko ich nie urazić i szanować ich religię i kulturę?
49 89
odpowiedź
User
jak
Młodzieżowe powiedzenia? W reklamie cukru? Zróbcie niemiaszki u siebie młodzieżowe powiedzenia o Mahomecie to wam chyba sklepy z dymem puszczą.
52 84
odpowiedź
User
surreality_show
katotaliban...
79 37
odpowiedź
User
B
Mnie śmieszy.
82 29
odpowiedź
User
qazsi
Przepraszam, ale za co? Przeprosił bo co?
64 23
odpowiedź