Cztery agencje w przetargu reklamowym Lidla

W trwającym od października przetargu reklamowym sieci sklepów Lidl Polska są cztery agencje,  wśród nich pracująca od wielu lat dla tej marki agencja GPD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cztery agencje w przetargu reklamowym Lidla
fot. materiały prasowe

Lidl Polska w październiku rozesłał do wybranych agencji reklamowych zapytanie przetargowe. Firma nie podała ich liczby ani nazw. Wiadomo jedynie, że przetarg ten nie będzie miał wpływu na dotychczasową i obecną, stałą współpracę w zakresie obsługi reklamowej z GPD Agency. Ta pracuje dla Lidla od kilkunastu lat.

Wybrana agencja ma współpracować z siecią sklepów projektowo. Przetarg dotyczy bowiem konceptu do jednego z obszarów komunikacji Lidla. 

Biuro prasowe firmy nie odpowiedziało nam, ile i jakie agencje zostały do niego zaproszone. Z naszych informacji wynika, że są to cztery agencje i jest wśród nich prawdopodobnie agencja reklamowa GPD.

Przypomnijmy: z początkiem września br. polski oddział Lidla rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations. Do współpracy wybrano agencję K+PR. Wcześniej Lidl współpracował z agencją 24/7 Communication. Lidl jest jednym z największych polskich reklamodawców. 

W reklamach sieci występują Anna i Robert Lewandowscy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych