SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cztery agencje w przetargu reklamowym Lidla

W trwającym od października przetargu reklamowym sieci sklepów Lidl Polska są cztery agencje,  wśród nich pracująca od wielu lat dla tej marki agencja GPD. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Lidl Polska w październiku rozesłał do wybranych agencji reklamowych zapytanie przetargowe. Firma nie podała ich liczby ani nazw. Wiadomo jedynie, że przetarg ten nie będzie miał wpływu na dotychczasową i obecną, stałą współpracę w zakresie obsługi reklamowej z GPD Agency. Ta pracuje dla Lidla od kilkunastu lat.

Wybrana agencja ma współpracować z siecią sklepów projektowo. Przetarg dotyczy bowiem konceptu do jednego z obszarów komunikacji Lidla. 

Biuro prasowe firmy nie odpowiedziało nam, ile i jakie agencje zostały do niego zaproszone. Z naszych informacji wynika, że są to cztery agencje i jest wśród nich prawdopodobnie agencja reklamowa GPD.

Przypomnijmy: z początkiem września br. polski oddział Lidla rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations. Do współpracy wybrano agencję K+PR. Wcześniej Lidl współpracował z agencją 24/7 Communication. Lidl jest jednym z największych polskich reklamodawców. 

W okresie od stycznia do sierpnia br. wydał na reklamy w tradycyjnych mediach 461,8 mln zł - 3 proc. więcej niż w tym samym okresie 2022 roku. 

W reklamach sieci występują Anna i Robert Lewandowscy. 

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje w przetargu reklamowym Lidla

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jhg
Dlaczego w Lidlu klient, np. babcia, ma wyciągać, obracać, ciężkie kartony z pomarańczami, ziemniakami czy pomidorami, by - na nie wiadomo którym boku kartonu - z lupa, szukac na nalepce kraju pochodzenia???? Zgodnie z prawem Unii Europejskiej sklep ma OBOWIĄZEK podawać kraj pochodzenia, a nie narzucać klientowi obowiązek samodzielnego przestawiania ciężkich kartonów !!!

Dodatkowo: jesli cos wtedy spadnie, np. 5 kg skrzynka malin z Marko, to oczywiście dyskont bierze na siebie straty?!
2 0
odpowiedź
User
Lump wyborca ppisu
Lewandowske to nie antyreklama??
1 0
odpowiedź