Lidl reklamuje marki własne wyróżnione przez UOKiK

W nowej kampanii reklamowej sklepów Lidl podkreślane jest zwycięstwo marek własnych tej sieci w raporcie UOKiK-u i Inspekcji Handlowej. Akcja obejmuje radio, prasę i internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Lidla informuje, że według ostatniego raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej (szczegóły tego badania) w sklepach tej sieci oferowana są produkty żywnościowe marek własnych o najlepszej jakości i oznakowaniu wśród sklepów wielkopowierzchniowych. Na 351 skontrolowanych próbek z sieci Lidl tylko w 18 inspektorzy znaleźli nieprawidłowości.

Akcja reklamowa obejmuje radio (stacje ogólnopolskie), prasę (dzienniki i tygodniki) oraz internet (portale informacyjne i strona lidl.pl). Lidl nie informuje, z którymi firmami reklamowymi współpracuje przy przygotowaniu i realizacji tej kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych