SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pracownicy Lidla przekonują w reklamach, że w tych sklepach jest szybko, świeżo i czysto (wideo)

Lidl rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której o różnych zaletach tej sieci sklepów opowiadają jej wieloletni pracownicy. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency i Havas Media.

Article

W reklamach występuje kilkoro wieloletnich pracowników Lidla, którzy opisują, jak firma pod różnymi względami dba o wysokie standardy w tych sklepach. Mateusz Kocik, zastępca managera sklepu, opowiada, co robi firma, żeby w jej sklepach zawsze było czysto. . Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów, który pracuje nad rozwojem produktów w Lidlu od 10 lat, mówi, że tylko w ubiegłym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów.

W spocie prezentującym ekologiczne podejście do rozwoju firmy Michał Heberle mówi o tym, w jaki sposób budowane są jej nowe sklepy. Natomiast Agnieszka Robakowska opowiada o szerokiej ofercie świeżych produktów.

 

 

- Zależy nam, aby dzięki Lidlowi każdy miał „Więcej na radość z życia” - hasło to przyświeca nam we wszystkich obszarach działalności. W najnowszej odsłonie kampanii pokazujemy kulisy działania naszych sklepów - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, comunications manager w Lidl Polska.

- Tysiące pracowników naszej firmy dba o to, by niemal 1 mln klientów każdego dnia mogło zrobić zakupy w Lidlu. Jesteśmy nowoczesną firmą, dbającą o ekologię, zrównoważony rozwój, świeżość produktów, których jakość potwierdzają liczne certyfikaty. Nasi pracownicy to eksperci w swoich dziedzinach - dodaje.

 

 

Lidl Polska komunikację reklamową pod hasłem „Więcej na radość z życia” prowadzi od maja ub.r.. W reklamach pokazywani są zwykli klienci tej sieci sklepów, którym w codziennym życiu towarzyszą kupione tam produkty.

 

Działania reklamowe Lidl Polska obejmują m.in. telewizję, internet, radio oraz materiały BTL w sklepach firmy. Obsługą marketingową firmy zajmują się GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz Havas Media (planowanie i zakup mediów).

Lidl Polska to największy reklamodawca z branży handlowej. Według danych Kantar Media od stycznia do listopada ub.r. firma cennikowo na reklamy w mediach pozainternetowych wydała 695,2 mln zł, o 17,6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pracownicy Lidla przekonują w reklamach, że w tych sklepach jest szybko, świeżo i czysto (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marta
Dokładnie! W Bierdzie od samego wejścia dramat.
23 13
odpowiedź
User
Gość
Wszędzie jest czyściej niż w biedrze.
20 13
odpowiedź
User
brawo dla lidla, biedronka nigdy tak nie zrobi o sobie...
W Biedronce wszystko jest odwrotnie - czyli w "Biedronce jest brudno" - czyli zawsze i to w większości ich wszystkich sklepach. W "Biedronce jest wolno" - niestety często tak jest oraz ich małe brzydkie paskudne kasy. Dalej czyli "Biedronkę buduje się nie eko" - wszyscy widzą i mogą zauważyć jak brzydkie, małe i paskudne są sklepy Biedronka budowane tak aby wszystko było jak najtaniej - wcale tutaj nie zmyślam w tej sprawie. "Biedronce się nie ufa" - czyli też to się potwierdza gdyż większość tego co sprzedają nadaje się do wyrzucenia lub na straty jako produkty marnej jakości, śmieciowe.
17 13
odpowiedź
User
ja2223
To świetna kampania, bo wszyscy wiedzą, że w Biedronkach jest brudno, bałagan, mało kas jest otwartych i jest ciasno. Wszystkie przewagi Lidla wytknięte Biedronce nie wspominając o niej. Brawo marketingowcy Lidla!
22 11
odpowiedź
User
Ciekawy
A ten lidl to podatki w Polsce płaci czy nie ?
12 19
odpowiedź