Lidl uwalnia karpia z wanny na święta (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Lidla, wspierająca promocję świeżego na karpia w płatach. Sieć nie sprzedaje żywych ryb, do czego nawiązuje spot reklamowy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl uwalnia karpia z wanny na święta (wideo)

„Uwolnij wannę na święta” - to przesłanie towarzyszy spotowi reklamowemu, w którym Lidl prezentuje swoją ofertę karpia świeżego w płatach.

Narratorką animowanej reklamy jest dziewczynka, która razem mówi, że Jeszcze rok temu w wannie, w której kąpie się jej rodzina, pływał przed świętami karp, którego trzeba było przygotować na kolację wigilijną. jednak, dzięki ofercie Lidla, rodzina nie musi kupować już żywej ryby, by cieszyć się tradycyjną potrawą na świątecznym stole.

- Karp to symbol świąt, gości na większości polskich stołów. W okresie około świątecznym do naszych sklepów dostarczamy tylko świeżego karpia w płatach. Kierujemy się dobrostanem zwierząt i współpracujemy wyłącznie z polskimi producentami, którzy dają nam gwarancję humanitarnego traktowania ryb. Przez cały okres poprzedzający Wigilię dostarczamy świeże, niemrożone płaty karpi do sklepów w całym kraju i przygotowujemy kolejne promocje dla naszych klientów - zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]