SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lifestyle: TLC znów liderem, kanały TVN tuż za nim

TLC w czerwcu br. ponownie był najpopularniejszym kanałem lifestylowym. Pozycje na podium utrzymały też stacje TVN Style i TVN Turbo, notując lekkie wzrosty, dalej rosły też kanały Polsatu. Największy spadek dotknął zaś BBC Lifestyle.

Lifestyle: TLC znów liderem, kanały TVN tuż za nim

Na pierwsze miejsce z szóstej pozycji awansował kanał TLC (rok wcześniej nadający jako Discovery Travel & Living). Jego udział wyniósł 0,45 proc. po wzroście o 373,4 proc. - tradycyjnie największym w rankingu.

Na drugim miejscu utrzymała się kobieca telewizja TVN Style, której udział poszedł do góry o 6,3 proc. do 0,44 proc. Trzecią lokatę zajął męski kanał TVN Turbo, który spadł z miejsca pierwszego. Jego udział wzrósł jednak o 0,7 proc. i wyniósł 0,43 proc.

Zarówno TLC jak i kanały TVN na wakacje nie zwalniają tempa i cały czas nadają premierowe pozycje. Kobieca telewizja Discovery wprowadziła nowości zagraniczne, m.in. dokumentalną serię “Kot z piekła rodem”, a TVN Style także polskie produkcje, m.in. cykl “Wojciech Cejrowski. Boso”, którego premiery mają ok. 90 tys. widzów, a powtórki - 110 tys. (więcej na ten temat).

Większe wzrosty od stacji TVN notują tradycyjnie krócej obecne na rynku kanały Polsat Play i Polsat Cafe. Męski kanał Polsatu zajął miejsce czwarte z wynikiem 0,29 proc., po tym jak jego udział poszedł do góry o 36,6 proc., zaś kobiecy Polsat Cafe był piąty (0,28 proc. udziału, wzrost o 50,5 proc.).

Największy spadek zanotowała zajmująca dziewiąte miejsce stacja BBC Lifestyle. Jej wynik zmalał o 39,3 proc. do 0,04 proc.

czerwiecwszyscyl 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TLC5 1330,09423 1580,445
TVN Style22 4240,41222 7950,438
TVN Turbo23 1410,42622 3370,429
Polsat Play11 5660,21315 1190,291
Polsat Cafe10 0100,18414 4310,277
ITV4 2910,0795 3340,103
kuchnia.tv3 2890,0604 4000,085
Club TV 5 1440,0954 1020,079
BBC Lifestyle3 3310,0611 9380,037
Wedding TV7690,0149530,018
Domo1 0690,0208380,016
Fashion7470,0147530,014


W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w czerwcu br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,75 proc. udziału i zanotował wzrost o 3,4 proc. Na drugiej pozycji utrzymała się stacja TVN Style (0,63 proc. udziału, wzrost o 11,9 proc.). Na podium znalazł się też kanał TLC, którego wzrost w tej grupie był wyższy niż w 4+ i wyniósł 508,6 proc. Kanał ten zanotował wynik na poziomie 0,57 proc., co dało mu awans z pozycji siódmej.

Liderem spadku był tak samo jak w 4+ kanał BBC Lifestyle, którego udział zmalał o 53,5 proc. 

czerwiecwszyscy 16-49
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo16 6810,72916 4180,754
TVN Style12 8430,56113 6790,628
TLC2 1380,09312 3190,566
Polsat Cafe5 1320,2248 5130,391
Polsat Play6 1070,2677 6640,352
ITV2 7620,1213 8990,179
kuchnia.tv1 6320,0712 3230,107
Club TV 2 8640,1252 2470,103
BBC Lifestyle1 9760,0868740,040
Wedding TV5240,0236250,029
Fashion4800,0215410,025
Domo6460,0283720,017


Najpopularniejszym programem na antenie TLC w czerwcu 2011 roku był serial dokumentalny “Medyczne anomalie”, który gromadził do 212 tys. widzów. 

Raport top programów
TLCwszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
MEDYCZNE ANOMALIE /SER.DOK.USA/212 0961,689
KOT Z PIEKLA RODEM /SER.DOK.USA/171 4951,703
NIEZWYKLE PRZYPADKI MEDYCZNE/SER.DOK.USA./144 6352,240
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./132 2901,086
NIEZWYKLE PRZYPADKI PEDIATRYCZNE /SER.DOK.USA/128 1211,151
KOBIETY KTORE NIOSLY SMIERC /FILM DOK. FRANC./113 7201,236
KOLEKCJOMANIA /SER.DOK.USA/105 6221,193
MISTRZ KUCHNI GORDON RAMSAY /SER.DOK.USA/103 3061,251
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./102 6341,176
OPETANI SEKSEM /SER.DOK.USA/101 3570,686

 
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości At Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lifestyle: TLC znów liderem, kanały TVN tuż za nim

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ona
TLC daje takie samo badziewie jak pozostałe kanały Discovery. Te same programy, ciągłe powtórki, tego nie daje się już oglądać. Czy jest tam ktoś kto ma pojęcie o planowaniu programów ????????
odpowiedź
User
Onene
Dobre programy KOSZTUJ Ą:)
odpowiedź