Lifestylowa 'Kawa' pojawiła się na rynku wydawniczym

Na rynku nakładem wydawnictwa Media Editor ukazał się nowylifestylowy dwumiesięcznik zatytułowany "Kawa". Pismo skierowanejest do mężczyzn i kobiet powyżej 25. roku życia.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Będzie to pierwszy magazyn lifestyle'owy, w którym dojdzie dodynamicznego zderzenia różnych wymiarów codziennego życiaspołecznego. Będzie on także dowodem na to, że zagadnieniaspołeczne czerpią energię dla nowych idei nie tylko ze sferypolitycznej, lecz zwracają się przede wszystkim w stronę kulturypopularnej - mówi o idei tytułu jego redaktor naczelny KarolWojciechowski, dotychczas student na Wydziale Prawa i AdministracjiUniwersytetu Warszawskiego.

Na 132 stronach pierwszego numeru "Kawy" znaleźć można m.in.felietony Marii Czubaszek, Jerzego Kryszaka i Artura Andrusa, atakże artykuły Jose Manuela Barroso i Hansa-Gerta Pötteringa. Wnumerze są też wywiady - m.in. z Tomaszem Karolakiem czy Kayah.

Za stworzenie konceptu magazynu oraz szatę graficzną odpowiadałagrupa kreatywna Areuready Group, na której czele stoi LouisFlanigan, współtwórca pisma "Maleman".

"Kawa" ukazała się w nakładzie 10 tys. egz. i kosztuje 8,99 zł.Nabyć ją można jest w salonach Empik, Inmedio, relay, Inmedio cafei Traffic oraz w wybranych hotelach, restauracjach i punktachusługowych na terenie całej Polski.

Wydawnictwo Media Editor w przyszłym roku planuje wydać kolejnylifestylowy tytuł.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?