SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lifetime o 600 proc. do góry, tylko Discovery Life na minusie (rynek kanałów lifestylowych)

W maju 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a jedyny spadek odnotował kanał Discovery Life.

fot. Shutterstock.comArticle

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w maju br. wyniósł 0,76 proc., po wzroście w porównaniu do maja ub.r. o 18,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 19,61 proc. i wyniósł 0,61 proc.

Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 4,08 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 600 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w maju br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.

Z kolei największą jedyną stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 31,58 proc. do 0,13 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Dynamika

maj

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,64%

0,76%

18,75%

Polsat Play

0,51%

0,61%

19,61%

TVN Turbo

0,49%

0,51%

4,08%

Polsat Cafe

0,40%

0,40%

0,00%

TLC

0,37%

0,37%

0,00%

Domo

0,13%

0,15%

15,38%

Discovery Life

0,19%

0,13%

-31,58%

Kuchnia+

0,10%

0,10%

0,00%

Polsat Food

0,06%

0,09%

50,00%

Lifetime

0,01%

0,07%

600,00%

BBC Lifestyle

0,05%

0,05%

0,00%

E!Entertainment

0,04%

0,04%

0,00%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w maju br. wyniósł 1,01 proc., po wzroście o 13,48 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 6,58 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł do góry o 17,46 proc. i wyniósł 0,74 proc.

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 400 proc. do 0,05 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Life (było to 27,27 proc. do 0,16 proc.).

Wirtualnemedia.pl

16-49

Dynamika

maj

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,89%

1,01%

13,48%

TVN Turbo

0,76%

0,81%

6,58%

Polsat Play

0,63%

0,74%

17,46%

TLC

0,49%

0,47%

-4,08%

Polsat Cafe

0,44%

0,35%

-20,45%

Discovery Life

0,22%

0,16%

-27,27%

Domo

0,13%

0,14%

7,69%

Kuchnia+

0,08%

0,11%

37,50%

Polsat Food

0,08%

0,10%

25,00%

E!Entertainment

0,06%

0,09%

50,00%

BBC Lifestyle

0,05%

0,07%

40,00%

Lifetime

0,01%

0,05%

400,00%

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lifetime o 600 proc. do góry, tylko Discovery Life na minusie (rynek kanałów lifestylowych)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
Wzrost E! w 16-49 to zasługa nowego sezonu "Z kamerą u Kardashianów" i powrót "Fashion Police" przy wielkich galach. Poza tym ten kanał to wieczne powtórki powtórek, a szkoda!
odpowiedź