SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

LifeTube i Gamellon razem z Szeri Szeri i DDOB, będzie wspólna oferta

Agencje influencer marketingu LifeTube i Gamellon podjęły współpracę strategiczną z agencją Szeri Szeri i platformą społecznościową influencerów DDOB. Przygotują wspólną ofertę obejmującą m.in. blogerów oraz popularnych użytkowników Instagrama i Musical.ly.

Paweł Stano, prezes LifeTube'a Article

Nowa oferta obejmie kampanie zarówno z najpopularniejszymi gwiazdami internetu, jak i z mikro-influencerami na wszystkich dostępnych platformach: YouTubie, Instagramie, blogach, Musical.ly, Facebooku i Snapchacie. Firmy poszerzą również zakres obsługi agencyjnej w obszarze strategii, kreacji oraz tworzenia własnych kanałów i branded content.

Ponadto wszystkie firmy będą wymieniać się swoim know-how oraz uspójnią standardy obsługi klientów.

- Dzięki tej współpracy chcemy przede wszystkim zapewnić reklamodawcom pełniejszą obsługę, a cały influencer marketing zgromadzić w jednym miejscu - od najpopularniejszych gwiazd YouTube, przez blogerki i instagramerki, po mikroinfluencerów, a nawet “muserów” bijących rekordy popularności na platformie Musical.ly. Zamiast koordynowania współpracy z wieloma rozproszonymi podmiotami nasi klienci będą mogli od teraz skorzystać z pełnej oferty wszystkich 4 firm - komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube’a.

Dwa miesiące temu LifeTube i Gamellon podpisały umowę o współpracy strategicznej w zakresie sprzedaży i technologii.

- Oprócz najnowszych form dotarcia, takich jak Musical.ly i kampanie instagramowe, oferujemy również klasyczne kampanie blogowe. Wbrew pozorom blogosfera nie umarła i nadal ma się bardzo dobrze. Dlatego chcemy, aby całość działań z influencerami dopełniał know how agencji Szeri, szczególnie przydatny przy kampaniach kierowanych do starszej grupy docelowej - opisuje Mateusz Krogulec, współwłaściciel Szeri Szeri i DDOB.

- Strategiczne partnerstwo z największymi MCN-ami w Polsce to wielki krok naprzód w rozwoju naszej platformy. Widzimy olbrzymi potencjał wzrostu społeczności DDOB dzięki współpracy z twórcami zrzeszonymi w sieciach LifeTube i Gamelleon. Partnerstwo otwiera również zupełnie nowe możliwości w dziedzinie influencer marketingu. Pierwszy raz w tej branży klienci będą mogli realizować kompleksowe kampanie z różnymi influencerami bez konieczności korzystania z dodatkowych podwykonawców - dodaje Bartłomiej Sibiga, prezes DDOB.

Sieci partnerskie LifeTube i Gamellon zrzeszają łącznie ponad 570 youtuberów o łącznej liczbie 103 mln subskrypcji i ponad 800 mln wyświetleń wideo miesięcznie. Natomiast w bazie DDOB zarejestrowanych jest 35 tys. influencerów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: LifeTube i Gamellon razem z Szeri Szeri i DDOB, będzie wspólna oferta

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hybryda
Dzień dobry proszę o przygotowanie mi strategii długofalowej na musical.ly
9 0
odpowiedź
User
Lolek
Hehe 4 slabiackie podmioty lacza sie w calosc i nadal nic z tego nie wyniknie oprocz chwilowego buzzu w mediach xD
7 9
odpowiedź
User
Rafał
"Cały Influencer w jednym miejscu" ... jest wiele więcej bardzo dobrych platform, a dopełnienie know how agencji szeri szeri to już mocna przesada. Jaki know how?
7 5
odpowiedź
User
Marek
Jak łatwo jest zrobic news o niczym. 3 firmy ktore sa w fazie schyłkowej albo wiecej pisza o sobie niz sa warte. po co komu mcn skoro klienci jesli chca to sobie kupia co chca albo kupia w domu mediowym, po co tacy posrednicy ?
8 4
odpowiedź
User
ryba
Szeri to gniot, który dawno powinien zniknąć z rynku. Rotacja pracowników, brak strategii, brak jakiegokolwiek wyróżnika. Choć nie, jedynym wyróżnikiem jest gwarantowana najwyższa cena i miernota strategiczna. O client service nie wspomnę.
9 4
odpowiedź
User
Realista
Fake njuz
2 3
odpowiedź
User
Kubson
Po co tutaj Szeri Szeri? Myślałem, że to umarło
7 3
odpowiedź
User
aha
Konsolidacja firm wyspecjalizowanych w bardzo wąskich dziedzinach marketingu. Ma to sens, szersza oferta, lepsze ceny. Powodzenia :)
7 5
odpowiedź
User
Kamil Bolek, LifeTube
Jak łatwo jest zrobic news o niczym. 3 firmy ktore sa w fazie schyłkowej albo wiecej pisza o sobie niz sa warte. po co komu mcn skoro klienci jesli chca to sobie kupia co chca albo kupia w domu mediowym, po co tacy posrednicy ?


Hej, Marku!
Ilość pracy, którą mamy (zatrudniamy obecnie 50 os. i ciągle szukamy nowych), liczba realizowanych kampanii (średnio 4 dziennie w dni robocze) i wzrost przychodów (41% 2017 vs 2016) raczej nie wskazują na fazę schyłkową, a dzięki takim partnerom, jak: DDOB, Szeri Szeri i Gamellon - będziemy mogli jeszcze poszerzyć naszą wspólną ofertę na kampanie z influencerami ;)

Co do pośredników, o których wspomniałeś. Obawiam się, że żaden dom mediowy nie poradziłby sobie ze skoordynowaniem kampanii z udziałem np. 40 youtuberów (tylu np. reprezentuje markę "Play"), pracując bezpośrednio z nimi. Każda pojedyncza akcja z influencerem to: umowa, negocjacje i świadczenia, koncepcje, scenariusze, produkcja, akceptacje, koordynacja, odpowiedni timing, raportowanie i wiele więcej.

To tak jakby dom mediowy miał się kontaktować z każdym programem w telewizji osobno, żeby wyemitować tam reklamę lub wejść w stałą współpracę. Bez pośrednictwa stacji telewizyjnej, managerów, biur reklamy, itp.

Dlatego np. w naszej sieci 1 manager nie może mieć więcej niż 5-6 twórców pod opieką, bo to po prostu za dużo pracy.
(nie mówię już o całej obsłudze agencyjnej, którą jako "pośrednik" zapewniamy - strategia, kreacja, dobór influencerów i kanałów komunikacji, egzekucja kampanii, analityka i raportowanie, optymalizacja działań itp. ;) )

Gdybyś chciał dowiedzieć się więcej, jak i dlaczego tak to działa - napisz: wspolpraca@lifetube.pl. Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania :)

Pozdrawiam
Kamil Bolek
7 4
odpowiedź
User
czyzby
Czy wreszcie pękł influłenserski balon?
2 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing