SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

LifeTube i Gamellon razem z Szeri Szeri i DDOB, będzie wspólna oferta

Agencje influencer marketingu LifeTube i Gamellon podjęły współpracę strategiczną z agencją Szeri Szeri i platformą społecznościową influencerów DDOB. Przygotują wspólną ofertę obejmującą m.in. blogerów oraz popularnych użytkowników Instagrama i Musical.ly.

Paweł Stano, prezes LifeTube'a Article

Nowa oferta obejmie kampanie zarówno z najpopularniejszymi gwiazdami internetu, jak i z mikro-influencerami na wszystkich dostępnych platformach: YouTubie, Instagramie, blogach, Musical.ly, Facebooku i Snapchacie. Firmy poszerzą również zakres obsługi agencyjnej w obszarze strategii, kreacji oraz tworzenia własnych kanałów i branded content.

Ponadto wszystkie firmy będą wymieniać się swoim know-how oraz uspójnią standardy obsługi klientów.

- Dzięki tej współpracy chcemy przede wszystkim zapewnić reklamodawcom pełniejszą obsługę, a cały influencer marketing zgromadzić w jednym miejscu - od najpopularniejszych gwiazd YouTube, przez blogerki i instagramerki, po mikroinfluencerów, a nawet “muserów” bijących rekordy popularności na platformie Musical.ly. Zamiast koordynowania współpracy z wieloma rozproszonymi podmiotami nasi klienci będą mogli od teraz skorzystać z pełnej oferty wszystkich 4 firm - komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube’a.

Dwa miesiące temu LifeTube i Gamellon podpisały umowę o współpracy strategicznej w zakresie sprzedaży i technologii.

- Oprócz najnowszych form dotarcia, takich jak Musical.ly i kampanie instagramowe, oferujemy również klasyczne kampanie blogowe. Wbrew pozorom blogosfera nie umarła i nadal ma się bardzo dobrze. Dlatego chcemy, aby całość działań z influencerami dopełniał know how agencji Szeri, szczególnie przydatny przy kampaniach kierowanych do starszej grupy docelowej - opisuje Mateusz Krogulec, współwłaściciel Szeri Szeri i DDOB.

- Strategiczne partnerstwo z największymi MCN-ami w Polsce to wielki krok naprzód w rozwoju naszej platformy. Widzimy olbrzymi potencjał wzrostu społeczności DDOB dzięki współpracy z twórcami zrzeszonymi w sieciach LifeTube i Gamelleon. Partnerstwo otwiera również zupełnie nowe możliwości w dziedzinie influencer marketingu. Pierwszy raz w tej branży klienci będą mogli realizować kompleksowe kampanie z różnymi influencerami bez konieczności korzystania z dodatkowych podwykonawców - dodaje Bartłomiej Sibiga, prezes DDOB.

Sieci partnerskie LifeTube i Gamellon zrzeszają łącznie ponad 570 youtuberów o łącznej liczbie 103 mln subskrypcji i ponad 800 mln wyświetleń wideo miesięcznie. Natomiast w bazie DDOB zarejestrowanych jest 35 tys. influencerów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: LifeTube i Gamellon razem z Szeri Szeri i DDOB, będzie wspólna oferta

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hybryda
Dzień dobry proszę o przygotowanie mi strategii długofalowej na musical.ly
18 8
odpowiedź
User
Lolek
Hehe 4 slabiackie podmioty lacza sie w calosc i nadal nic z tego nie wyniknie oprocz chwilowego buzzu w mediach xD
16 17
odpowiedź
User
Rafał
"Cały Influencer w jednym miejscu" ... jest wiele więcej bardzo dobrych platform, a dopełnienie know how agencji szeri szeri to już mocna przesada. Jaki know how?
16 13
odpowiedź
User
Marek
Jak łatwo jest zrobic news o niczym. 3 firmy ktore sa w fazie schyłkowej albo wiecej pisza o sobie niz sa warte. po co komu mcn skoro klienci jesli chca to sobie kupia co chca albo kupia w domu mediowym, po co tacy posrednicy ?
17 12
odpowiedź
User
ryba
Szeri to gniot, który dawno powinien zniknąć z rynku. Rotacja pracowników, brak strategii, brak jakiegokolwiek wyróżnika. Choć nie, jedynym wyróżnikiem jest gwarantowana najwyższa cena i miernota strategiczna. O client service nie wspomnę.
18 12
odpowiedź