Lifetube rezygnuje z marek LTTM i TalentMedia

Agencja influencerska Lifetube przygotowała nową ofertę dla twórców i odmienione portfolio produktów dla klientów. Firma rezygnuje z marek LTTM i TalentMedia, zmieniła także całą identyfikację wizualną.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Lifetube rezygnuje z marek LTTM i TalentMedia

Dotąd pod brandem LTTM działała grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, łącząca takie podmioty jak Lifetube (sieć partnerska YouTube w Europie), Talent Media (agencja influencer marketingu), Gameset (agencja gaming marketingu).  Od środy zniknęły marki LTTM i TalentMedia - na rynku pozostał tylko główny brand Lifetube oraz uzupełniający, czyli Gameset.

Nowa oferta Lifetube dla twórców ma obejmować nie tylko obsługę menedżerską, pozyskiwanie współprac z markami oraz obsługę techniczną w ramach sieci MCN, ale także optymalizację kanałów w mediach społecznościowych w celu maksymalizacji przychodów z reklam, zaawansowaną analitykę opartą na danych, dystrybucję treści na wielu platformach, współtworzenie merchandisingu i budowanie zaplecza e- commerce oraz inne usługi mające wspierać twórców.

Lifetube zajmie się również produkcją jakościowych treści wideo, wsparciem mediowym w największych platformach SoMe i prowadzeniem kanałów wideo dla marek w mediach społecznościowych, takich jak YouTubie czy TikTok, budując w ten sposób ich własne społeczności. Do stałych klientów agencji należą m.in. Biedronka czy Hebe.

- Od początku swojej działalności jesteśmy blisko związani z platformą YouTube. Jesteśmy też jedną z największych sieci wielokanałowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jednak dziś twórcy rzadko ograniczają się do jednej platformy, a my wspieramy ich wszędzie tam, gdzie publikują swoje treści. Baza talentów, z którymi współpracujemy na wyłączność, pozwala nam tworzyć szyte na miarę, wielokanałowe kampanie dla klientów z różnych branż. Natomiast własny dział strategii, kreacji i produkcji umożliwia nam planowanie obecności marek w mediach społecznościowych nie tylko w formie współprac z influencerami, ale także z własnym contentem - wyjaśnia Małgorzata Jakimowicz, head of creative lab w Lifetube.

Gwiazda nowym symbolem Lifetube'a

Firma zmieniła całą identyfikację wizualną, czym zajęło się Mamastudio. - Nasz nowy branding jest doskonałą ilustracją świeżości, którą wprowadzamy na rynek. Jako nasz znak rozpoznawczy wybraliśmy gwiazdę, która do nas macha – jest jednocześnie sygnetem i emotką. Symbolizuje ona gwiazdy internetu, a dokładniej talenty, które wspieramy i które dzięki nam mogą tworzyć jeszcze więcej i lepiej. Kod wizualny i kolorystyczny naszej nowej identyfikacji czerpie garściami z komunikacji internetowej, która jest naturalnym środowiskiem dla nas i naszych talentów.Neonowe kolory, gradienty i emotki są bardzo aktualne i podkreślają naszą ambicję, którą jest wyznaczanie trendów na rynku ekonomii twórców - tłumaczy Michał Dębski, head of communications and international growth w Lifetube.

Lifetube to największa w Europie Środkowo-Wschodniej firma świadcząca usługi z zakresu ekonomii twórców, content i influencer marketingu. Twórcy zrzeszeni w jej sieci odpowiadają za ponad 10 proc. oglądalności YouTube’a w Polsce. Z Lifetube regularnie współpracuje ponad 1500 twórców, z czego ponad 120 jest związanych z firmą umową na wyłączność. W zeszłym roku Lifetube przeprowadził przeszło 2300 projektów influencerskich dla ponad 600 klientów z różnych branż. 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?