SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Liga Mistrzów w Polsacie traci widzów i przegrywa z konkurencją

Coraz mniejszym zainteresowaniem cieszy się coraz Liga Mistrzów na antenie Polsatu. W sezonie 2010/2011 mecze śledziło średnio 1,56 mln widzów wobec 2,04 mln przed rokiem. Stacja przegrywa w trakcie ich emisji z konkurencją.

Liga Mistrzów w Polsacie traci widzów i przegrywa z konkurencją

Sześć pokazanych dotychczas spotkań miało średnio 10,72 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 11,17 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem udziały wynosiły odpowiednio 14,7 proc. i 15,58 proc. Największym zainteresowaniem cieszył się mecz Real Madryt – AC Milian.

 

Opis Data AMR SHR % SHR %
AC MILAN - AJ AUXERRE 15-09-2010 1786584 12,44% 13,27%
MANCHESTER UNITED - VALENCJA CF 29-09-2010 1275164 8,91% 9,20%
INTER MEDIOLAN - TOTTENHAM HOTSPUR 20-10-2010 1330851 8,99% 9,32%
REAL MADRYT - AC MILAN 03-11-2010 1925576 13,39% 14,02%
GLASGOW RANGERS - MANCHESTER UNITED 24-11-2010 1604991 10,63% 10,37%
ARSENAL LONDYN - PARTIZAN BELGRAD 08-12-2010 1419165 9,98% 10,80%
średnio 2010 1556674 10,72% 11,17%
średnio 2009 2036520 14,70% 15,58%


Polsat w trakcie emisji Ligi Mistrzów zajmuje czwartą pozycję na rynku. Liderem jest TVP 2 z 3,97 mln widzów i 28,12 proc. udziału w rynku. 

stacja AMR SHR %
TVP2 3966228 28,12%
TVP1 2415245 17,13%
TVN 2245311 15,92%
POLSAT 1556674 10,72%


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl Ligę Mistrzów w Polsacie oglądają głównie mężczyźni, osoby powyżej 40 roku życia, legitymujące się wykształceniem podstawowym.  

Profil ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 67,42% 140
  Kobiety 32,58% 63
Wiek  4-9 1,27% 21
   10-15 5,23% 75
  16 - 19 4,71% 82
  20 - 24 5,79% 71
  25 - 29 6,47% 73
  30 - 34 7,86% 96
  35 - 39 6,84% 96
  40 - 44 7,44% 115
  45 - 49 9,03% 127
  50 - 54 13,18% 160
  55 - 59 8,01% 106
  60+ 24,16% 124
Wlk. miasta Wieś 43,74% 112
  < 50 tys. 22,54% 94
  50-100 tys. 8,32% 97
  100-200 tys. 5,81% 73
  > 200 tys. 19,59% 96
Zawód Top management 7,63% 98
  Pracownicy średniego szczebla 14,22% 98
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 26,80% 133
  Emeryci 28,88% 116
  Inni 22,47% 69
Wykształcenie Podstawowe 51,04% 111
  Średnie 31,94% 108
  Wyższe 10,52% 92
  Inne 6,51% 50

 

Wpływy reklamowe przy Lidze Mistrzów wyniosły dotąd 12,3 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Przed rokiem kształtowały się na poziomie 17,8 mln złotych. Prawa do wszystkich spotkań Ligi Mistrzów  na telewizja n. Polsat nabył pakiet dla telewizji otwartej – pokazuje jeden mecz w tygodniu oraz skróty spotkań. Umowa obowiązuje do 2011 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Liga Mistrzów w Polsacie traci widzów i przegrywa z konkurencją

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Efekt kolejnej świetnej decyzji Niny T. Który to już?
8 8
odpowiedź
User
lolo
Prośba o amr w procentach.
8 8
odpowiedź
User
Tomik
Wolę LM w Polsacie. Dlaczego?Stacja ta ma już 10 lat doświadczenia w pokazywaniu nie tylko piłki nożnej, a "n" Sport dopiero raczkuje. Nie lubię słuchać komentarzy Henryka Rysnera. Chyba nie przekręciłem nazwiska?
8 8
odpowiedź
User
cygan 90
ludzie posłuchajcie komentarzy na canal + pełna profeska pośmiać się można a po meczu człowiek się czuje jakby tam był
8 8
odpowiedź
User
nick
Szczerze powiedziawszy, nie rozumiem w czym problem i jaka różnica, wybieram Cyfrowy Polsat z uwagi na różnorodność tematyczną programów sportowych, a nie ze względu na to, że słyszę Bożydara czy Szpaka, to mi obojętne.
8 8
odpowiedź