SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Figurki ze smerfami promują zakupy w Lidlu z owocami i warzywami (wideo)

Sieć sklepów Lidl zaczyna kolejną odsłonę promocji, w której do zdobycia są figurki Stikeez, tym razem ze smerfami. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Darii Ładochy.

Article

W ramach promocji, która zacznie się 8 maja, figurkę Stikeez otrzyma się w Lidlu za każde jednorazowe zakupy o wartości minimum 50 zł, a jeśli wśród kupionych produktów będą warzywa lub owoce - dostanie się jeszcze jedną figurkę. Do zdobycia są 24 różne figurki ze smerfami, promocja jest związana z premierą filmu „Smerfy. Poszukiwacze zaginionej wioski”.

Akcja potrwa od 4 czerwca lub wyczerpania zapasów figurek.

Pierwsza promocja, w której do wygrania były figurki Stikeez (symbolizujące warzywa i owoce), ruszyła w sklepach Lidl w lutym br. Była to reakcja na prowadzoną jesienią ub.r. przez Biedronkę akcję „Gang świeżaków”, która cieszyła się bardzo dużą popularnością.

Obecnej odsłonie promocji w Lidlu towarzyszy kampania reklamowa, w której razem z dziećmi występuje dziennikarka i blogerka kulinarna Daria Ładocha. Od połowy lutego br. jest ona ambasadorką reklamową Lidla, występuje razem z Karolem Okrasą w kampaniach pod wspólnym hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”.

Za kreację i produkcję reklam Lidla odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Figurki ze smerfami promują zakupy w Lidlu z owocami i warzywami (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nie stary
SMERFY TO BYŁA KULTOWA DOBRANOCKA ALE NA POCZĄTKU LAT 90-TYCH . KTO PAMIĘTA TEN WIE ILE SIĘ CZEKAŁO PRZED TELEWIZOREM LAMPOWYM NA TĄ PIOSENKĘ W CZOŁÓWCE . KRESKÓWKA Z MOJEGO DZIECINSTWA . TERAZ SERIA ZE SMERFAMI TO JEST RACZEJ MASZYNKA DO ZARABIANIA PIENIĘDZY NA DZIECIAKACH I ICH RODZICACH . TO JUŻ NIE TEN KLIMAT I NIE TE CZASY ECH.....
odpowiedź
User
ważniak
W Polsce około 300 tysięcy osób ma cukrzycę typu 1. W ciągu 5 lat wzrost zachorowań wśród dzieci i młodzieży do 18-tego roku życia wyniósł blisko 50 proc, portalspozywczy.pl, warto promować zdrowe odżywianie
odpowiedź