Link4 z cyklem animacji edukacyjnych

Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczyciela Link4, w której pokazywane są różne ciekawostki o bezpieczeństwie. Za realizację odpowiada Discovery Channel.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"Smart Ideas" to cykl ośmiu 30-sekundowych animacji, w których Link4 dzieli się ciekawostkami dotyczącymi szeroko pojętego bezpieczeństwa. W atrakcyjnej, rysunkowej konwencji ubezpieczyciel zwraca uwagę na różnego rodzaju ryzyka, np. związane z nadmierną prędkością lub trudnymi warunkami pogodowymi.

Tegoroczna odsłona stanowi kontynuację ubiegłorocznej serii, składającej się z trzech animacji.

Wszystkie filmy zostały wyprodukowane przez Discovery Channel i są emitowane w kanałach Discovery Channel i Eurosport, a także w internecie.

Kampania Smart Ideas prowadzona jest niezależnie od kampanii reklamowej z udziałem Kasi Moś.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"